رژیم کودتائی ژنرال سیسی پادوی اجرائی معامله قرن

بسم‌الله الرحمن الرحیم
ژنرال سیسی رئیس رژیم کودتائی مصر با اجرای یک طرح خائنانه برای تخلیه شهرهای العریش، بئرالعبد و شیخ‌روید واقع در صحرای سینا به کمک نیروهای نظامی و امنیتی سرگرم اخراج ساکنان محلی و بیرون کردن اجباری آنها به هر قیمت ممکن است.
این طرح خائنانه اگرچه از مصوبات شورای اجرائی استان سینای شمالی معرفی شده ولی جزو توافقاتی است که ژنرال سیسی با آمریکا و صهیونیستها برای تخلیه صحرای سینا از سکنه مصری و حذف کامل و همیشگی شهرهای العریش، بئرالعبد و شیخ‌روید و همچنین روستاهای اطراف آنها از روی نقشه است. اگرچه قدمت این طرح صهیونیستی به سال 1395 بازمی‌گردد ولی اخیراً با فشار مشترک آمریکا و صهیونیستها برای عملیاتی کردن آن در دستور کار فوری قرار گرفته و از هفته قبل به شدت در حال اجراست. بدین‌ترتیب شهرها و روستاهائی که قدمت چندقرنه دارند، قرار است مطابق طرح مشترک واشنگتن – تل‌آویو برای همیشه از روی نقشه حذف گردد تا زمینه برای اجرای طرحهای جدید و از جمله اسکان فلسطینی‌ها در این مناطق فراهم شود.
اجرای این طرح شیطانی «پیش‌نیاز معامله قرن» است که در مراحل بعدی فضای موردنیاز جهت اسکان اجباری فلسطینی‌ها در صحرای سینا ایجاد گردد.


این طرح خائنانه به ویژه پس از دیدارهای فشرده جارد کوشنر داماد یهودی ترامپ از منطقه، با جدیت بیشتری در مسیر اجرا قرار گرفت و گفته می‌شود آمریکا و صهیونیستها به‌دقت، مراحل پیشرفت مقدمات کار و موانع احتمالی را زیر نظر گرفته‌اند.
این پدیده یکبار دیگر نقش آشکار و نهان رژیم کمپ‌ دیویدی قاهره را در پیشبرد طرحهای صهیونیستی در منطقه برای افکار عمومی جهان عرب و دنیای اسلام بازگو می‌کند و نشان می‌دهد که رژیم کودتائی سیسی در خدمت اهداف و برنامه‌های صهیونیستی قرار گرفته و با آغوش باز از هر خیانتی علیه فلسطینی‌ها حمایت می‌کند.
مطابق برخی از اطلاعات محدود منتشره پیرامون طرح موسوم به معامله قرن، قرار است اکثر فلسطینی‌ها در کشورهای اطراف از جمله مصر، اردن، لبنان و سوریه اسکان یابند و سرزمین‌های اشغالی فلسطین تا آنجا که ممکن است از فلسطینی‌ها تخلیه شود. در عین حال، تصمیم مکمل این طرح آنست که فلسطینی‌ها با دریافت وجه ناچیزی از حق بازگشت ابدی به سرزمین مادری برای همیشه محروم شوند و حق انصراف نیز نداشته باشند. موضوع مهم دیگری که کمتر مورد توجه قرار گرفته است، حق‌العمل سران فاسدی است که در چارچوب معامله قرن دریافت می‌کنند تا به اجرای این طرح خائنانه کمک نمایند. بیشترین رقم در این زمینه قرار است به رژیم کودتائی قاهره پرداخت شود که نه‌تنها با این طرح موافقت کند بلکه دقیقاً به اجرای آن کمک شایانی بنماید که اصلی‌ترین مورد آن موافقت و همراهی با اسکان فلسطینی‌ها در صحرای سینا است.
موضوع مهمتر اینکه آمریکا و صهیونیستها برای فریب رژیمهای فاسد عربی و همراه کردن آنها وعده همکاریهای گسترده اقتصادی – تجاری به آنها داده‌اند و از طمع‌کاری آنها بیشترین استفاده ممکن برای اجرای طرح و در نتیجه زمینه‌های نفوذ روزافزون صهیونیستها در تاروپود اقتصاد و حاکمیت رژیمهای فاسد عربی را فراهم سازند.
این آرزوی مشترک آمریکا، صهیونیستها و برخی رژیمهای فاسد عربی است که بتوانند بدون هیچگونه دردسری به طرحهای شیطانی خود جامه عمل بپوشانند ولی از هم‌اکنون چهره‌های سیاسی، فعالان اجتماعی نسبت به عواقب این طرح شوم هشدار داده‌اند و با استفاده از هر ابزار ممکن از جمله فضای مجازی علیه این توطئه شوم صهیونیستی به انتشار دیدگاههای خود پرداخته‌اند. همین که طرح جدید بدون سر و صدا به اجرا درآمده، نشان می‌دهد که طراحان و مجریان از انعکاس اخبار مرتبط به شدت بیم دارند. همین پدیده نشان می‌دهد که فعالان سیاسی اجتماعی در افشای ماهیت این طرح شیطانی رسالت بزرگی را بر دوش دارند و باید فریاد اعتراض خود را به گوش ملتها در دنیای عرب و جهان اسلام برسانند.
سایر اخبار این روزنامه
بهره‌برداری از 40 طرح صنعت گاز در سال جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی: شناور مسافری 158 نفری ساخت ایران در قشم رونمایی شد گزارشی از وضعیت فعلی کارخانه‌های «کاغذ پارس» هفت تپه و «کارون» شوشتر چرا کارخانه‌های کاغذ سازی خوزستان رونق نمی‌گیرند؟ وزیر خارجه اردن: هیچ صلحی بدون پایان اشغالگری اسرائیل وجود ندارد رئیس جمهور در دیدار با وزیر، معاونان و مدیران ارشد وزارت امور خارجه: ظریف، رسول امین نظام بوده و هست سفر به قطعه‌ای از بهشت(1) اسامی نفرات برتر آزمون سراسری 98 اعلام شد بازارگرمی‌های مسئولان در هوای گرم تابستان و افزایش مکرر قیمت مرغ با حضور وزیر دفاع انجام شد؛ رونمایی از بمب‌های هواپایه هدایت‌شونده نقطه‌زن یاسین، بالابان و سری قائم معاون امور مجلس رئیس جمهور: دولت با تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری مخالف است معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با روزنامه جمهوری اسلامی: هیچ خدمتی ازخانواده شهدا و ایثارگران در حوزه درمان کم نشده است تعداد مدارس برکت امسال به 1250 مدرسه می‌رسد معاون امور مجلس رئیس جمهور: دولت با تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری مخالف است وزیر اطلاعات: وزارت اطلاعات برای خودی‌ها امنیت‌آور و دشمنان رعب‌آور است ظریف ارتحال آیت‌الله محسنی را به دولت و ملت افغانستان تسلیت گفت رژیم کودتائی ژنرال سیسی پادوی اجرائی معامله قرن