تابلو شعب بانک‌های ادغامی تا پایان امسال یکسان می‌شود

مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه مراحل اصلی ادغام پنج بانک نظامی در بانک سپه را پشت سر گذاشته‌ایم، گفت: تا پایان امسال، تابلوهای بانک‌های مشمول ادغام واحد می‌شوند.
محمدکاظم چقازردی در جمع خبرنگاران با تشریح آخرین وضعیت ادغام بانک‌های نظامی با بانک سپه، افزود: مهم‌ترین طرح بانکی کشور، هم‌اکنون مربوط به ادغام بانک‌ها و موسسه‌های اعتباری در بانک سپه است.
وی ادامه داد: چنین ادغامی در سال‌های پس از پروزی انقلاب اسلامی، بی‌سابقه بوده و در عرصه جهانی نیز تنها یک یا دو تجربه مشابه وجود دارد که البته نوع و مدل آن، تفاوت داشته است.مدیرعامل بانک سپه اضافه کرد: ادغام بانک‌ها و موسسه‌های اعتباری در بانک سپه، اصلاح ساختاری نظام بانکی به شمار رفته و براساس مصالح و مقتضیات کشور انجام می‌شود.
چقازردی با اشاره به سابقه تشکیل بانک‌های نظامی در دهه 1380 گفت: در آن دوره زمانی براساس شرایطی که در کشور به علت تحریم‌ها وجود داشت، بانک‌های نظامی تشکیل شدند، اما اکنون ضرورت ادغام آنها ایجاد شده است.


وی با بیان اینکه روند ادغام بانک‌ها طبق مسیر تعیین شده پیش می‌رود، اضافه کرد: درحال حاضر مراحل اصلی ادغام را پشت سر گذاشته‌ایم.چقازردی با اشاره به جزئیات روند ادغام گفت: بانک سپه دارای یک هزار و 600 شعبه در سراسر کشور است که با ادغام بانک‌های یاد شده، تعداد شعب آن به چهار هزار و 500 شعبه افزایش خواهد یافت.وی ادامه داد: همچنین شمار کارکنان بانک سپه نیز از 15 هزار و به 43 هزار نفر افزایش می‌یابد.
چقازردی با خاطر نشان کردن اینکه با ادغام پنج بانک و موسسه اعتباری نظامی، بانک سپه به بزرگترین بانک کشور تبدیل می‌شود، اظهار داشت: این ادغام می‌تواند کارآمدی نظام بانکی کشور را در سال‌های آینده افزایش می‌دهد.
سایر اخبار این روزنامه
دکتر ظریف: امنیت و پیشرفت ایران قابل خرید و فروش نیست حجت‌الاسلام سید محمود دعایی: ظریف یک تنه در برابر گاندوهای داخلی و کابوهای خارجی ایستاد دکتر لاریجانی، رئیس مجلس: ظریف نماد ورزیدگی و سختکوشی دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران است در سه ماهه نخست امسال؛ تراز تجاری 1.2 میلیارد دلار مثبت شد تابلو شعب بانک‌های ادغامی تا پایان امسال یکسان می‌شود رئیس قوه قضاییه: مساله اصلی ما مبارزه با فساد، تبعیض و تجاوز به حقوق عامه است طرح سیسی برای تخلیه شبه‌جزیره سیناء وارد فاز اجرایی شد حمله پهپادی نیروهای حفتر به یک مراسم عروسی در لیبی 80 کشته و زخمی به دنبال داشت تدابیر ویژه دولت برای اتمام طرح‌های مسکن مهر معاون وزیر صمت: بازار مرغ را با واردات تنظیم می‌کنیم ترامپ، فرمانده کل نژادپرستان تابلو شعب بانک‌های ادغامی تا پایان امسال یکسان می‌شود در جلسه هیات دولت انجام شد؛ اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای بازسازی و جبران خسارت‌های زلزله مسجد سلیمان رئیس قوه قضاییه: مدیران قضایی مجدانه پیگیر مطالبات مردم باشند