بوسه فرمانده نیروی زمینی ارتش بر دستان جانباز دفاع مقدس

نهمین جشنواره مالک‌اشتر نیروی زمینی ارتش روز گذشته با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش در ستاد هوانیروز برگزار شد. در این جشنواره علاوه بر تقدیر از خانواده معظم شهدا و همچنین آزادگان و جانبازان نزاجا، تعدادی از فرماندهان نیروی زمینی ارتش، مورد تقدیر قرار گرفتند.
پس از برگزاری جشنواره مالک‌اشتر نیروی زمینی ارتش در ستاد هوانیروز، عکسی از امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نزاجا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد وی در این مراسم بر دستان یک جانباز ۷۰ درصدی دفاع مقدس بوسه زده است. قابل تأمل آنکه تصویر مزبور در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و مورد استقبال آنان واقع شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش:
برای انجام هرگونه مأموریتی آماده‌ایم


امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم با بیان اینکه «این نیرو برای انجام هرگونه مأموریتی آمادگی دارد» گفت: فرماندهی در نیروی زمینی ارتش بر سه پایه ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری استوار است و تمام توان نیروی زمینی را در این زمینه بکار گرفته‌ایم. امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: در نیروی زمینی این اعتقاد نهادینه شده که ولایت‌فقیه صراط مستقیم و عینی قابل تجسم، است. اولین شاخصه شخص ولایتمدار، اطاعت‌پذیری است. در نیروی زمینی ارتش، اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی ‌را دسته‌بندی و برنامه بازطراحی را تهیه کرده و خدمت رهبر انقلاب اسلامی ‌ارائه دادیم که با تصویب ایشان این امر اجرایی شد. پس‌ازآن در شرفیابی به حضور معظم‌له گزارشی از این موضوع ارائه دادیم که مورد رضایت ایشان واقع شده است. وی بیان کرد: تا امروز بر سه اصل اعلامی‌ خود پایدار مانده‌ایم و تلاش ما این است که نیروی زمینی ارتش جایگاه کسانی باشد که ولایت‌محوری را به منصه ظهور رسانده
باشند.
امیر سرتیپ حیدری گفت: آنچه در نیروی زمینی اتفاق افتاده نتیجه کوشش و مجاهدت جماعتی ولایتمدار و متعهد است که خانواده بزرگ نیروی زمینی را تشکیل داده‌اند، اما وقتی یک حرکت جمعی صورت گرفت که با اخلاص پشت‌سر ولی امر خودشان حرکت کنند، این اتفاق مبارک می‌افتد.