وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: آیین‌نامه اجرایی حذف یارانه نقدی پردرآمدها به‌زودی ابلاغ می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: آیین نامه اجرایی حذف یارانه نقدی دهک‌های بالای درآمدی به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه در دولت تصویب شده و به‌زودی ابلاغ و اجرا می‌شود.
به گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری، درباره حذف دهک‌های بالای درآمدی از دریافت یارانه، گفت: آیین نامه اجرایی حذف دهک‌های بالای درآمدی به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه در دولت تصویب شده و به‌زودی ابلاغ و اجرا می‌شود.
شریعتمداری با بیان اینکه کارگروهی برای حذف دهک‌های بالای درآمدی با مسئولیت سازمان برنامه و بودجه تشکیل شده است، افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت کشور در این کارگروه عضو هستند که با همکاری سازمان و وزارتخانه‌ها آیین نامه اجرایی می‌شود.
این عضو کابینه دولت دوازدهم، درباره حذف یارانه برخی افراد در تیرماه، تصریح کرد: این موضوع هیچ ارتباطی به آیین نامه حذف دهک‌های بالای درآمدی ندارد و باید از سازمان هدفمندی یارانه‌ها در این باره سوال شود چراکه ممکن است ایراد فنی رخ داده باشد.
سایر اخبار این روزنامه
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس: نخستین محموله بنزین از پالایشگاه ستاره خلیج فارس صادر شد با حضور وزیر بهداشت افتتاح بیمارستان 106 تخت خوابی «قدس» پاوه مصرف برق کشور دیروز در وضعیت سبز قرار گرفت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: آیین‌نامه اجرایی حذف یارانه نقدی پردرآمدها به‌زودی ابلاغ می‌شود وعده سازمان حمایت برای تغییر قیمت کالاها در بازار شناسایی 24 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی با رصد تراکنش‌های بانکی پایگاه دبکا مدعی شد بن سلمان به طور جدی درحال بررسی گفت‌وگو با تهران است انصارالله: پس از تغییر مواضع امارات تصمیم به توقف حملات به این کشور گرفتیم "نشریه نیویورکر" خبر داد ظریف به کاخ سفید نرفت، تحریم شد ائتلاف تک نفره! یادی از مجاهد بزرگ عباسی مدنی رهبر جبهه اسلامی برای نجات نگرانی درخصوص تشدید هرچه بیشتر سرکوب شیعیان در نیجریه چرا آمریکا ظریف را تحریم کرد؟ حجت‌الاسلام ادیانی: در سازمان عقیدتی سیاسی با تشریفات برخورد می‌شود رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا عنوان کرد مبارزه با رانت اطلاعاتی موثرترین گام در مبارزه با مفاسد اقتصادی فراخوان مشمولان نخبه و اعضاء هیئت علمی دانشگاه‌ها در مرداد سرپل مرتبط با شبکه‌های ضد انقلاب دستگیر شد