حجت‌الاسلام رستمی: تشکیل دولت جوان انقلابی در گرو‌ تربیت نیروهای شایسته و متخصص است


اولین دوره از نهمین طرح ضیافت رضوی، با سخنرانی حجت‌الاسلام رستمی ‌رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حضور مسئولان، خادمان و فعالان هیئات دانشجویی سراسر کشور در حرم مطهر رضوی آغاز شد.
حجت‌الاسلام رستمی ‌در این مراسم با بیان اینکه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نیز تلاش ویژه‌ای جهت اعتلای هیئات دانشجویی دارد، افزود: هیئات دانشجویی باید به تشکیلاتی برسند که تعیین‌کننده خط‌مشی برای جریان‌های دینی در دانشگاه باشند.
وی با‌ اشاره به بیانیه گام دوم که طی آن رهبر معظم انقلاب مأموریت جوان مؤمن انقلابی را تا دستیابی به تمدن اسلامی ترسیم کرده‌اند، تصریح کرد: ایشان در دیدار رمضانی خود با دانشجویان نیز در پاسخ به گلایه آنان از وضعیت کشور از راهکار «دولت جوان انقلابی» سخن گفتند که مهم‌ترین پیش‌نیاز تشکیل چنین دولتی،‌تربیت نیروی طراز و شایسته در قالب کارهای جهادی، تشکیلاتی و فعالیت‌های جمعی است.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تأکید بر اینکه امروز به‌خوبی ثابت شده است جز عنصر مؤمن ِ مخلصِ جهادی و متخصص، از کسی کاری برای کشور ساخته نیست، ادامه داد: مدعیان زود ناامید شده و دل به آن سوی مرزها می‌سپارند و از عناصر اصلی قدرت ملت، غافل می‌شوند.


به گزارش فارس، حجت‌الاسلام رستمی خطاب به فعالان هیئات دانشجویی خاطرنشان کرد: تصورات سطحی از هیئت نداشته باشید و با چشم‌انداز مقدمه‌سازی برای ظهور پیش بروید؛ از دل هیئت باید نیروهای متخصص و متعهد برای اداره کشور بیرون بیایند. کدام جمع فعال و مؤمنی شایسته‌تر از هیئت‌های مذهبی دانشجویی برای ‌تربیت نیروی طراز انقلاب و پرورش سربازان امام زمان(عج) است؟
وی افزود: البته این کار، آسان نیست، اما میسر است و جز از شما ساخته نیست؛ چنانکه رزمندگان دفاع مقدس و مدافع حرم نیز در دل همین هیئت‌ها (یعنی کار تشکیلاتی مدام، با برنامه و هدفمند) ‌تربیت شدند.
سایر اخبار این روزنامه
تحریم امروز ظریف دستاورد 6 سال مذاکره با شیطان! تنگه هرمز پایان عزتمندانه برجام! (یادداشت میهمان) اخبار ویژه انصارالله: علت توقف حملات به امارات عقب‌نشینی این کشور از یمن است مخالفت 50 کارشناس اقتصادی با حذف 4 صفر از پول ملی فساد اخلاقی، مواد مخدر و مشروبات الکلی3 مشکل بزرگ بین نیروهای مسلح آمریکا آل‌سعود همچنان غافلگیر می‌شود موشک‌باران مواضع ائتلاف در نجران و حجه دفاع از حرم شرط ازدواجش بود ظریف: گام سوم کاهش تعهدات در چارچوب برجام اجرا می‌شود ناکارآمدی اصلاح‌طلبان در دولت هر روز جیب مردم را خالی‌تر می‌کند حجت‌الاسلام رستمی: تشکیل دولت جوان انقلابی در گرو‌ تربیت نیروهای شایسته و متخصص است نایب‌رئیس‌مجلس: هیچ دولتی به اندازه دولت فعلی اختیارات نداشته است تحریم امروز ظریف دستاورد 6 سال مذاکره با شیطان! سـرگذشـت یک قدیـس قلابی! با ما در فضای مجازی همراه باشید تحریم امروز ظریف دستاورد 6 سال مذاکره با شیطان! تحریم امروز ظریف دستاورد 6 سال مذاکره با شیطان!