با وجود ۲۰۰ نامزد اصلاح‌طلب حتما لیست خواهیم داد

نماینده اهواز:
تحریم فقط از یک زاویه فرصت است
نماینده مردم اهواز نیز در اردوی تابستانی حزب مردم‌سالاری در خرم‌آباد گفت: ما همدرد مردم شریف لرستان درخصوص سیل هستیم. نمی‌توانم درباره سیل لرستان بگویم که این سیل ساختگی بود یا بلای طبیعی بود اما در ارتباط با استان خوزستان درخصوص سه سد که آنجا داشتیم تمام محاسبات نشان می‌دهد
 سیل یا سهوی بود یا عامل سوءمدیریت. پس اگر انتقادات تندی در این زمینه به دولت می‌شود به این دلیل است که خسارتی را برای کشور رقم زدند که مبالغ آن سنگین است و امیدوارم دولت آنجا که باید پاسخ سوالات را بدهد.


علی ساری، عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری افزود: در بستر سیاسی کشورمان چند چالش اساسی وجود دارد و خوب است که به آنها ورود داشته باشیم از جمله اجرای قانون، ساختار سیاسی و... قبل از ورود به این مسائل هم نخبگان در کشور باید اجماع نظر داشته باشند.
وی توضیح داد: ایجاد نظام قانونمند از دیر وقت از زمان مشروطه در سقف خواسته‌های مردم بود و تحقق انقلاب اسلامی پاسخی برای مطالبات مردم ایران بود اما واقعیت امر این است که قانون و قانون گرایی افت و خیز زیادی داشته و اجرای قانون فقط حاکمیت را نمی‌خواهد بلکه کل اضلاع را می‌خواهد.
نماینده مردم اهواز با اشاره به اینکه دوستان نقدهای فراوانی به ویژه در مورد مبحث انتصابات نسبت به دولت داشتند گفت: استان‌های لرستان، خوزستان و گلستان نسبت به اجرای برنامه‌های جبران خسارات سیل عقب هستند اما یک سری تفکرات در کشور وجود دارد و تحریم را یک فرصت می‌دادند که ما می‌گوییم تحریم از یک زاویه یک فرصت است از خیلی زوایای دیگر یک بلاست که کل کشور را زیر سوال می‌برد. 
شما در یک میدان تحت این شرایط روزانه یک میلیون بشکه نفت تقدیم همسایه می‌کنید و جوانان شما در اوج بیکاری قرار دارند. ساری تصریح کرد: این تذکر به دولت نیست. روزی که در مجلس این سخن را گفتم اول این تذکر را به خودم و هیات رئیسه مجلس دادم واین بلای خانمان‌سوز که بر سر کشور می‌آید مقصر اول و آخرش مجلس است. وی افزود:گاهی نسبت به نقدهایی که به ما می‌شود می‌گوییم نقدهای مخربی داریم بله اگر از زاویه خودمان به آن نگاه کنیم مخرب است اما در بحث بر باد دادن ثروت ملی در این کشور که مجلس می‌گوید تحریم فرصت است انتقاد داریم.