امضای تفاهم‌نامه همکاری مرزی میان ایران و امارات


به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در دومین روز از نشست «دیپلماتیک مرزی» با فرمانده مرزبانی امارات متحده عربی، اظهار داشت: نشست‌های مستمر بین دو کشور سالانه در تهران و ابوظبی و البته هر 6 ماه یک بار در یکی از مناطق مرزبانی به دعوت طرفین برگزار و در صورت اتخاذ تصمیم فوق‌العاده مرزی، هماهنگی‌ها از طریق وسایل ارتباط جمعی و یا دیدارهای حضوری صورت
می‌گیرد.
رضایی افزود: برگزاری چنین نشست‌هایی ضمن افزایش تعاملات و تحکیم انتظامات مرزی، تسهیلاتی را برای ‌ترددکنندگان مجاز در مرز، صیادان و مقابله با مخلان امنیت و آرامش کشورها ایجاد می‌کند.
همچنین فرمانده مرزبانی کشور امارات متحده عربی نیز در این نشست گفت: از اینکه در کنار دوستان مرزبان جمهوری اسلامی ‌ایران هستیم، بسیار خرسندیم.


سرتیپ علی‌محمد مصلح‌الاحبابی افزود: امضای تفاهم‌نامه مرزی، گامی‌ مثبت برای تأمین منافع دو کشور است که باعث ارتقاء امنیت مرزی دو کشور، کنترل مرزی، تسهیل‌ تردد و.... می‌شود.
سایر اخبار این روزنامه
موشک انصارالله با برد 1300 کیلومتر شرقی‌ترین نقطه عربستان را درهم کوبید مقاومت در برابر «طرح تسلیم» (یادداشت روز) اخبار ویژه فشارها بر زکزاکی و شیعیان نیجریه از ترس تکرار انقلاب اسلامی ایران است حذف ۴ صفر از پول ملی اولویت اقتصاد کشور نیست نیروگاه سیکل‌ترکیبی هریس با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد پیکر مطهر ۲۶ شهید دوران دفاع مقدس وارد کشور شد تفنگ بی‌فشنگ تحریم آمریکا این بار ظریف را نشانه رفت! ظریف را چرا تحریم کرده‌اند؟! (نکته) گفتمان جهادی را به یک گفتمان عمومی تبدیل کنید امضای تفاهم‌نامه همکاری مرزی میان ایران و امارات نمایش تحسین‌برانگیز قهرمان ایران مقابل کشتی‌گیر بی‌اخلاق آمریکا پاسخی به سرعت موشک، این‌بار بر روی تشک! ولایتی: بزرگ‌ترین ویژگی انقلاب احیای دین در زندگی مردم بود موشک انصارالله با برد 1300 کیلومتر شرقی‌ترین نقطه عربستان را درهم کوبید موشک انصارالله با برد 1300 کیلومتر شرقی‌ترین نقطه عربستان را درهم کوبید