پیکر مطهر ۲۶ شهید دوران دفاع مقدس وارد کشور شد


به گزارش ایرنا، طبق گفته رئیس کمیته جست‌وجوی مفقودین نیروهای مسلح، این شهدا مربوط به عملیات‌های مسلم‌ابن عقیل در محور سومار- مندلی، عملیات عاشورا در محور میمک، عملیات والفجر ۳ در محور مهران-  زرباطیه و همچنین عملیات‌ها و تک‌های دشمن در مناطق  شور شیرین و زرباطیه هستند. سرتیپ سیدمحمد باقرزاده گفت: این شهدا از یگان‌های تیپ ۵۵ هوابرد، لشکر نبی‌اکرم(ص)، لشکر ۸۴ خرم‌آباد و تیپ ۱۱ امیرالمومنین(ع) هستند.
پیکرهای مطهر شهدا پس از تحویل به مقامات کشورمان به سمت گیلانغرب بر روی دستان مردم شهیدپرور و انقلابی این شهرستان تشییع و سپس به کرمانشاه منتقل می‌شوند.
 روز پنجشنبه اجساد ۵۴ عراقی نیز که از سوی کمیته تفحص و جست‌وجوی مفقودان کشورمان کشف شده بود، از طریق مرز سومار تحویل مقامات عراقی شد.
سایر اخبار این روزنامه
موشک انصارالله با برد 1300 کیلومتر شرقی‌ترین نقطه عربستان را درهم کوبید مقاومت در برابر «طرح تسلیم» (یادداشت روز) اخبار ویژه فشارها بر زکزاکی و شیعیان نیجریه از ترس تکرار انقلاب اسلامی ایران است حذف ۴ صفر از پول ملی اولویت اقتصاد کشور نیست نیروگاه سیکل‌ترکیبی هریس با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد پیکر مطهر ۲۶ شهید دوران دفاع مقدس وارد کشور شد تفنگ بی‌فشنگ تحریم آمریکا این بار ظریف را نشانه رفت! ظریف را چرا تحریم کرده‌اند؟! (نکته) گفتمان جهادی را به یک گفتمان عمومی تبدیل کنید امضای تفاهم‌نامه همکاری مرزی میان ایران و امارات نمایش تحسین‌برانگیز قهرمان ایران مقابل کشتی‌گیر بی‌اخلاق آمریکا پاسخی به سرعت موشک، این‌بار بر روی تشک! ولایتی: بزرگ‌ترین ویژگی انقلاب احیای دین در زندگی مردم بود موشک انصارالله با برد 1300 کیلومتر شرقی‌ترین نقطه عربستان را درهم کوبید موشک انصارالله با برد 1300 کیلومتر شرقی‌ترین نقطه عربستان را درهم کوبید