جعفرزاده ایمن‌آبادی: یک لیست پوپولیستی در انتخابات پیش رو رای می‌آورد

یک نماینده مجلس گفت: اگر جریان‌های سیاسی کشور به درستی فکر نکنند جریان سومی که اتفاقا از جنس پوپولیست است می‌آید و برنده می‌شود.
به گزارش ایلنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸‌ گفت: آن چیزی که تا به اینجای بررسی‌ها نشان می‌دهد این است که یک لیست پوپولیستی در انتخابات پیش رو رای خواهد آورد. نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: البته پوپولیسم فی‌النفسه بد نیست که بگویم بد است اما اینکه جریانی که در انتخابات با این ویژگی حضور پیدا کند محلی از سوال دارد.
وی ادامه داد: دولت باید دست به یک اقدام سریع بزند تا این اتفاق نیفتد که متاسفانه من در این دولت واکنش سریعی را مشاهده نمی‌کنم. معتقدم اگر برای این موضوع تدبیری اندیشیده نشود ما در انتخابات سال ۹۸ اسیر یک جریان پوپولیستی مردم‌گرا خواهیم شد.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد: حرف من به این معنا نیست که صرفا اصولگرایان برنده انتخابات اسفند ماه خواهند شد، خیر آن‌ها هم حواس‌شان را باید جمع کنند در غیر این صورت ورق به نحو دیگری برخواهد گشت. وی با بیان اینکه اگر جناح‌های سیاسی حواس‌شان جمع نباشد جریان پوپولیستی که صحبت از حضورش در انتخابات می‌شود برنده خواهد شد، گفت: مردم عنوان می‌کنند هیچ وقت بدتر از این که نخواهد شد؛ یکبار به آن اعتماد کنیم ببینیم چه می‌شود؟
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» از همزمانی توافق نهایی آمریکا با طالبان و شروع رقابت‌های انتخاباتی در افغانستان گزارش می‌دهد جلال خوش‌چهره خط قرمز در تنگه هرمز وقتی مردم برای دور زدن قانون به سراغ قراردادهای صوری می‌روند زندگی «صوری» «ابتکار» از تلاش‌ها برای داشتن وزیر زن در آموزش و پرورش گزارش می‌دهد؟ رنگ زنانه در کابینه؟ چگونه می‌توان ابرچالش یارانه‌های پهان را حل کرد؟ دولت در گرداب تاریخی یارانه‌ها بیژن بیرنگ درباره مجریان تلویزیون می‌گوید صحنه اجرا را با مسابقه بوکس اشتباه می‌گیرند! عملکرد گلزنی بازیکنان ایرانی را در لیگ‌های برتر هر کشور بررسی شد آزمون در صدر ۱۰ گلزن برتر ایرانی در سطح اول فوتبال اروپا سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد نجفی در یک قدمی اعدام جعفرزاده ایمن‌آبادی: یک لیست پوپولیستی در انتخابات پیش رو رای می‌آورد موسویان در مجله دانشمندان اتمی آمریکا تشریح کرد سه اقدام برای حل بحران هسته‌ای ایران حجت‌الاسلام مجید انصاری: ایرادات جدی به قانون انتخابات و شیوه نظارت وارد است رئیس‌جمهوری در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر: نجات جامعه و جوانان از معضل اعتیاد وظیفه‌ای ملی است ضرورت حضور در انتخابات