حکایت رپرتاژ تلویزیون و گوشت گربه!

آفتاب یزد- گروه شبکه: فیلمی از صحبت‌های غلامعلی سیلمانی، مدیرعامل کارخانه کاله که مهمان برنامه «فرمول یک» با اجرای علی ضیا بود، در فضای مجازی منتشر شده که قابل تامل است. در این فیلم علی ضیا از او درباره استفاده از گوشت گربه در تولید سوسیس و کالباس می‌پرسد که سلیمانی با خنده در جواب می‌گوید: «آن زمان گربه نبوده!» در ادامه مجری برنامه می‌گوید: « آقای سلیمانی استفاده از گوشت گربه در سوسیس و کالباس را تکذیب نمی‌کند فقط میگه آن موقع گربه نبوده» سپس مدیر کارخانه کاله جواب می‌دهد: «اگر یک موقع نیاز باشد همه چیز هست. وقتی می‌بینید که مردم چین همه چیز می‌خورند به خاطر نیازشان است اما خوشبختانه کشورمان به آنجا نرسیده که بخواهند مردم گوشت گربه بخورند.»
در شرایطی در این رپرتاژ سیما مهمان برنامه وضعیت کشورمان را با کشور چین مقایسه کرده و می‌گوید هنوز به آنجا نرسیدیم که اولا فرهنگ تغذیه ایرانی‌ها با بسیاری از کشورها از جمله چین متفاوت است و حتی اگر در بدترین شرایط اقتصادی هم باشند حاضر نیستند به سراغ برخی موادغذایی بروند و ثانیا درحالی که کشور در شرایط خاصی از لحاظ اقتصادی به سر می‌برد طرح چنین بحث‌هایی در رسانه موسوم به ملی چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟ نباید به خاطر پول و تبلیغات یکسری از مسائل را زیرسوال برد.

> واکنش کاربران


این موضوع با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است.
یکی از کاربران در این مورد نوشته است: « نکته مهم اما آنتن‌فروشی است؛ به جای حضور نخبگان و فرهیختگان در برنامه‌های تلویزیونی شاهد حضور صاحبان کارخانه‌ها و برندها جهت تبلیغ محصولاتشون هستیم اونهم مواد غدایی مضر!»
کاربران دیگر نوشته‌اند: «یعنی چی این‌قدر راحت میگید گوشت گربه» دیگر اینکه چرا مجری از گرانی‌های پشت سر هم محصولات کاله سوال نکرد؟
سایر اخبار این روزنامه
تبادل نفتکش‌ها آبروی انگلیس را می‌برد آفتاب یزد _ رضا بردستانی: حوالی ساعت 10:30 صبح روز سه شنبه 7 خرداد 1398 در واحد شماره 2701 برج آرمیتا در سعادت آباد تهران، پنج گلوله‌ای که از یک قبضه کلت کمری شلیک شد، محمد علی نجفی و خصوصی ترین مسائل شهردار اسبق تهران را به صدر اخبار رسانه‌های کشور آورد. >سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان اعلام کرد پر فیشر جای خود را در ساز و کار مالی معروف به اینستکس به برند اِربل، سفیر پیشین آلمان در ایران (۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳) داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گفته می‌شود دلیل این جایگزینی اشراف برند اربل به مسائل منطقه است. تاثیر بازی‌ها در نحوه زندگی اگر خلبان، آقا هم بود این حرف‌ها را می‌زدید؟ چرایی رد پیشنهاد ظریف توسط آمریکا طرف مقابل از خدا می‌خواهد در انتخابات شرکت نکنیم لب تاپ هم کالای لاکچری شد! کاهش قیمت ارزو افزایش مجدد قیمت مسکن! ویژه‌خواری در کف خیابان! اصلاح‌طلبان به‌اندازه وسع‌شان به مردم وعده دهند حکایت رپرتاژ تلویزیون و گوشت گربه! آمانو ترور شد؟ استقلال حزبی در تعامل با اصلاح طلبان اولویت ماست اگر خلبان، آقا هم بود این حرف‌ها را می‌زدید؟ تقسیم عادلانه منابع فرهنگ لاکچری بازی