ضرب الاجل ۲ هفته ای به پزشکان برای نصب کارت خوان

مدیرکل دفتر تنظیم مقررات و برون سپاری سازمان امور مالیاتی گفت: صاحبان محترم مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دام پزشکی تا 23 مردادماه مهلت دارند در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروشگاهی (کارت خوان بانکی) ثبت نام کنند.
به گزارش فارس به نقل از رسانه مالیاتی ایران، علی رستم پور گفت: صاحبان محترم حِرَف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دام پزشکی تا 23 مردادماه مهلت دارند در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروشگاهی (کارت خوان بانکی) ثبت نام کنند.
وی با اشاره به الزام قانون بودجه سال 1398 در این زمینه افزود: براین اساس کلیه صاحبان حِرَف و مشاغل یاد شده مکلفند حداکثر تا تاریخ 23 مرداد ماه 1398 برای ثبت درخواست تخصیص شماره شناسه پایانه فروشگاهی (کارت‌خوان) به درگاه عملیات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی الکترونیکی https://tax.gov.ir مراجعه و به ثبت مشخصات دستگاه کارت خوان خود مبادرت کنند و در اولین ماه پس از دریافت شناسه مذکور از طریق پیامک تلفنی برای بهره‌برداری از آن اقدام کنند.
براساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، حدود ۶۷۰۰ میلیارد تومان مقدار واقعی مالیات پزشکان است در حالی که مالیات پرداختی پزشکان فقط ۱۵۰ میلیارد تومان است.