پاسخ رهبر انقلاب به نامه ظریف درباره سریال گاندو

محمد مهاجری از نامه‌ای خبر داد که وزیر خارجه به محضر رهبر معظم انقلاب ارسال کرده است.
به گزارش خبرآنلاین، محمد مهاجری در کانال تلگرامی خود نوشت: «گفته می‌شود اخیرا و به دنبال پخش سریال «گاندو»، محمدجواد ظریف در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از موج توهین‌ها و تهمت‌ها گلایه کرده و نوشته است حتی اگر بخشی از این حجم تخریب درست باشد، ادامه خدمت وی در سمت وزارت امور خارجه شرعا جایز نیست.
شنیده شده است حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ ظریف فرموده‌اند: «من مطلقا راضی نیستم که به شما کمترین اهانتی بشود.»
تایید نامه ظریف به رهبر انقلاب


سخنگوی وزارت خارجه درباره نامه ظریف به مقام معظم رهبری درباره سریال گاندو گفت: من این خبر را تایید می‌کنم، این نامه ازسوی وزیر خارجه به مقام معظم رهبری نوشته شد. صدا و سیما از سازمان‌های زیر نظر مقام معظم رهبری است و اگر قرار بود گلایه‌ای باشد باید خدمت ایشان گفته می‌شد به جای اینکه به دیگران گفته شود.
وی افزود: برداشتی که من و عموم داشتیم این بود که در این سریال تلاش می‌شود از وزیر خارجه و وزارت خارجه یک چهره منفعل و بی‌عمل و واداده نشان داده شود البته آقای ظریف هم گفتند این سریال را ندیده است و اساسا تلویزیون نگاه نمی‌کند. ما فکر کردیم اگر چنین چیزی هست و اگر قرار است ایران به عنوان کشور مقتدر در منطقه و جهان چنین وزیر و وزارتخانه‌ای داشته باشد که این سریال ترسیم می‌کند، شاید ماندن ما و این وزیر و وزارت خارجه جایز نباشد و به لحاظ شرعی باید کسی باشد که بتواند همزمان عزت و حتی مصلحت را سرلوحه کار خود قرار دهد و از چنان اقتدار و صلابتی در محافل بین‌المللی برخوردار باشد که زبان گویای چنین ملت، کشور و تاریخی باشد.
موسوی ادامه داد: اگر این چنین نیست ایشان ببیند چه باید کرد و آیا ترسیم درست است و ماندن ظریف جایز است که مقام معظم رهبری هم پاسخ دادند که مطلقا راضی نیستند به این مجموعه و ایشان اهانتی صورت بگیرد. امیدوارم گوش شنوایی باشد.
سایر اخبار این روزنامه
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران: 100 درصد ارز تخصیصی، کالاهای اساسی وارد شد ظریف: در مورد تمامیت ارضی با کسی تعارف نداریم رئیس قوه قضاییه: نظارت درون سازمانی موجب کاهش میزان تخلفات می شود معاون اول رئیس جمهور: کاهش تعهدات ایران گامی برای حفظ برجام است سرپرست وزارت آموزش و پرورش: حکم 100 هزار معلم تا اول مهر به تمام وقت تغییر می‌یابد سخنگوی وزارت خارجه: تلاش‌های دیپلماتیک برای حفظ برجام ادامه دارد شبکه "زد.دی.اف" آلمان: ایران و 1+4 عزم خود را برای نجات برجام نشان دادند چین: مقابله با فشارهای آمریکا علیه ایران مهمترین راه کاهش تنش‌ها است پس از شکست اجلاس بحرین این‌بار امارات میزبان «معامله قرن» می‌شود ماهاتیر محمد: «معامله قرن» خلاف قوانین بین‌المللی است پاسخ رهبر انقلاب به نامه ظریف درباره سریال گاندو سخنگوی دستگاه قضایی، رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه شد در جلسه هیات دولت به ریاست دکتر روحانی؛ آیین‌نامه اجرایی «بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی» تصویب شد راه نجات آل‌سعود از باتلاق یمن