تصمیمات جلسه سران سه قوه نباید جایگاه مجلس در راس امور را نادیده بگیرد

دکتر مصطفی کواکبیان در تذکری در صحن مجلس ضمن تشکر از اقدامات وزارت اطلاعات در دستگیری شبکه جاسوسی خطاب به رئیس مجلس گفت: تا به حال چندین بار در مجلس مطرح کرده‌ام که در جلسه سران سه قوه، تصمیماتی گرفته می‌شود که بنده به عنوان خادم ملت در مجلس هیچ خبری از آن تصمیمات ندارم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: ما برای بودجه ۹۸ گفتیم روزانه فروش یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه نفت نگذارید، اما گفتند باید توانمندی‌های کشور بالا نشان داده شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: الان آمده‌اند و می‌گویند از طریق فروش اوراق مالی، حساب ذخیره ارزی، صندوق توسعه ملی و فروش اموال دولت و امثال اینها باید برای بودجه پول برداشت شود. من مقتضیات این شرایط را قبول دارم ولی واقعیتش این است که ما به عنوان مجلسی که در راس امور هستیم باید در جریان باشیم. تصمیمات جلسه سران سه قوه نباید جایگاه مجلس در راس امور را نادیده بگیرد.
رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس خاطرنشان کرد: سران سه قوه تصمیماتی می‌گیرند که من معتقدم جنبه قانونمندی‌اش را باید حفظ کرده و به مجلس لایحه بدهند. انشاءالله که این تذکر را جدی


 بگیرید.