انتقاد یک شاهزاده سعودی از وضعیت کنونی عربستان: به‌زودی می‌شنویم شراب حلال است!

یک شاهزاده سعودی از رهبران عربستان و هیئت علمای برجسته این کشور به خاطر وضعیت کنونی انتقاد کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از "الخلیج آنلاین"، سطام بن خالد آل‌سعود، شاهزاده سعودی در صفحه خود در توییتر نوشت: براساس دستور عبدالله بن عبدالعزیز، پادشاه سابق صدور فتوا تنها باید به هیئت علمای برجسته محدود شود نه دیگران. ما امروز می‌بینیم که هر کسی فتوا می‌دهد درحالیکه بیشترشان این اختیار را ندارند و نادان هستند. تا جایی که نویسنده‌ای برمی‌خیزد و درباره حد و حدود صحبت می‌کند. آیا به‌زودی قرار است از یکی از آن‌ها بشنویم که شراب حلال است؟
این توییت مورد استقبال برخی از کاربران قرار گرفت. طوری که منیر الحجری، شاهزاده سعودی نوشت: مادامی‌که سازمان رفاه و سرگرمی بدون قید و بند است قطعا می‌شنوی که شراب حلال است.
یک کاربر دیگر نیز نوشت: اقدامی که سازمان رفاه و سرگرمی به رهبری ترکی آل الشیخ انجام می‌دهد به منزله کوبیدن اولین میخ در تابوت این دولت است.
سایر اخبار این روزنامه
با موافقت مجلس شرایط تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی مشخص شد رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هیئتی عالیرتبه از جنبش مقاومت اسلامی (حماس): موضوع فلسطین قطعاً به نفع مردم فلسطین و دنیای اسلام تمام خواهد شد یوکیو آمانو درگذشت گفتگوی اختصاصی روزنامه جمهوری اسلامی با حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر نماینده سابق ولی‌فقیه در حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی توسعه همکاری ایران و عربستان زمینه را برای برگزاری حج مطلوب فراهم می‌کند مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات تشریح کرد جزئیات دستگیری 17 جاسوس مرتبط با سیا مقام آلمانی: در بحران به وجود آمده در خلیج فارس «ترامپ» مقصر است انتقاد یک شاهزاده سعودی از وضعیت کنونی عربستان: به‌زودی می‌شنویم شراب حلال است! اعتراف روباه پیر استعمار در جلسه هیات دولت به ریاست دکتر روحانی؛ تشکیل شورای توسعه سواحل مکران تصویب شد رئیس کانون سردفتران و دفتریاران: مردم نگران اسناد تنظیمی خود در دفترخانه 39 تهران که طعمه حریق شد نباشند ما هم کوچک شدیم! تایید مرگ رجوی توسط سازمان منافقین رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هیئتی عالیرتبه از جنبش مقاومت اسلامی (حماس): موضوع فلسطین قطعاً به نفع مردم فلسطین و دنیای اسلام تمام خواهد شد رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هیئتی عالیرتبه از جنبش مقاومت اسلامی (حماس): موضوع فلسطین قطعاً به نفع مردم فلسطین و دنیای اسلام تمام خواهد شد رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هیئتی عالیرتبه از جنبش مقاومت اسلامی (حماس): موضوع فلسطین قطعاً به نفع مردم فلسطین و دنیای اسلام تمام خواهد شد رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هیئتی عالیرتبه از جنبش مقاومت اسلامی (حماس): موضوع فلسطین قطعاً به نفع مردم فلسطین و دنیای اسلام تمام خواهد شد رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هیئتی عالیرتبه از جنبش مقاومت اسلامی (حماس): موضوع فلسطین قطعاً به نفع مردم فلسطین و دنیای اسلام تمام خواهد شد