تذکر نماینده تربت‏جام به کریمی‏قدوسی چه کسی به شما اجازه داده به ارکان نظام بتازید

جلیل رحیمی نماینده مردم تربت‏جام در تذکری به جواد کریمی ‏قدوسی نماینده مردم مشهد گفت:چه کسی به شما اجازه داده است به مردم و ارکان نظام بتازید. چرا به وزیر، رئیس‌جمهوری و نماینده مردم می‌تازید و ما را غیر‏انقلابی خطاب می‌کنید.
به گزارش ایرنا، جلیل رحیمی جهان‏آبادی، نماینده تربت‏جام در جلسه علنی دیروز- یکشنبه- مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: تذکر من به آقای «جواد کریمی‏قدوسی» نماینده مشهد و کسانی است که از ایشان حمایت کرده و این وضعیت را برای کشور ایجاد کرده‌اند.
نماینده مردم تربت‏جام با اشاره به سفر کریمی‏قدوسی به شهرستان تربت‏جام و تهییج مردم این شهر و درج نامه مبنی بر رد صلاحیت رحیمی جهان‌آبادی به‏عنوان نماینده این شهر، خطاب به کریمی‏قدوسی افزود: شما چه کاره هستید که به وزیر، رئیس‌جمهوری و نماینده مردم می‌تازید و ما را غیرانقلابی خطاب می‌کنید. زمانی که اجداد، بستگان و فامیل شما از افغانستان به ایران حمله می‌کردند، ما از ایران دفاع می‌کردیم.
وی ادامه داد: چه کسی به شما شناسنامه و اجازه داده که به مردم و ارکان این نظام بتازید؛ چند روز سابقه جبهه دارید و در چند عملیات شرکت کرده‌اید.
سایر اخبار این روزنامه
همه حاشیه‌های استندآپ کمدی اخیر علیرضا خمسه در کانادا وقتی کلاغ همسایه، غاز می‌شود! علیرضا صدقی قدرت هدف نیست ارزهایی که به مقصد نمی‌رسند در جست‌وجوی دلارهای گمشده «ابتکار» از واکنش نمایندگان مجلس به اقدام متقابل سپاه گزارش می‏دهد باز هم پای ارز دولتی در میان است پای مافیای دارو روی قلب سلامت تذکر نماینده تربت‏جام به کریمی‏قدوسی چه کسی به شما اجازه داده به ارکان نظام بتازید اسناد به جا مانده از آیت‌الله کاشانی و دکتر مصدق هم طعمه حریق حسن‏آباد شد همزمان با تقویت احتمال نخست‏وزیری بوریس جانسون، وزرای دادگستری و خزانه‌داری بریتانیا از سمت‌‏های خود کناره‌گیری می‌کنند ظریف در گفت‏و‏گو با سی‌ان‌ان اروپا نتوانست خود را ثابت کند محسن رهامی: نظام در انتخابات منتظر اصلاح‌طلبان نمی‌ماند سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها: دوتابعیتی‌ها اجازه کاندیداتوری در انتخابات مجلس را ندارند سیاست مهندسی معکوس دونالد ترامپ