واکنش منافقین به انتشار تصاویر «جلادهای هشتگ ساز»

یک سند لو رفته از گروهک تروریستی منافقین نشان می دهد این جلادهای هشتگ ساز، دو روز بعد از انتشار تصاویر سوله های خود در روزنامه خراسان و مستند سناریو [در صداوسیما] دستورالعملی تنظیم کرده اند تا بتوانند موج ناشی از این ضربه را کنترل کنند؛ دستورالعملی که حتی در آن از ارتباط خود با توئیتر خبرمی‌دهند و به مذاکره با توئیتر «از طریق رابط اروپایی سازمان» برای بستن اکانت های انقلابی هم اشاره می‌شود. گروهک منافقین در روز شنبه 22 تیر  طی یک واکنش منفعلانه به وسیله اکانت توئیتری رودی جولیانی تصاویری از سلف غذاخوری خود در آلبانی منتشر کرد که در آن چند خانم میان سال با عنوان «جوانان حاضر در آلبانی» به دوربین لبخند می زدند. درست در همین روز یعنی دو روز بعد از انتشار گزارش «جلادهای هشتگ ساز» نامه ای از سوی کمیسیون به اصطلاح ضدتروریسمِ (!) سازمان منافقین ابلاغ شده که در آن از افزایش فعالیت های سایبری کاربران ایرانی علیه این جلادهای بالفطره ابراز نگرانی شده و سیاست هایی برای مقابله با این اکانت ها معرفی شده است.
پشت پرده ایجاد مشکل برای اکانت های مهر، ایرنا و باشگاه خبرنگاران
در این نامه از مسئولان یگان سایبری خواسته شده ضمن برگزاری نشست هایی فوری، دستوراتی از قبیل شناسایی اکانت های نزدیک به جمهوری اسلامی را دنبال کنند. بر اساس این نامه، کمیسیون تبلیغات سازمان منافقین موظف شده از ظرفیت کانال «راسویاب» (که یک کانال متعلق به منافقین است) استفاده کند تا به منظور ایجاد ترس برای اکانت های انقلابی اقدام کند. همچنین تخلیه تلفنی و ارتباط گیری با اکانت های انقلابی از طریق فضای مجازی از دیگر دستوراتی است که منافقین در واکنش به انتشار تصاویر سوله های شان اتخاذ کرده اند؛ مسئله ای که در روزهای اخیر برخی کاربران فضای مجازی به آن اشاره کرده اند.
مذاکره منافقین با توئیتر از طریق رابط سازمانی


اما شاید یکی از مهم ترین بندهای این نامه که پشت پرده بسته شدن برخی اکانت های توئیتری ایرانی در روزهای اخیر را نشان می دهد، بند سوم این نامه است. در حالی که در روزهای اخیر اکانت هایی مانند ایرنا، باشگاه خبرنگاران و مهر در توئیتر با مشکل مواجه شده اند، بند سوم این دستورالعمل می گوید: «حساب های توئیتری برای بسته شدن لیست شود تا در مذاکره با شرکت توئیتر توسط رابط اروپایی اقدام شود.»   ارتباطی که نمی تواند بی ربط به بسته شدن برخی حساب های توئیتری ایرانی ها باشد.