انگلیسی‌ها در اعتراض به بریگزیت و نخست‌وزیری جانسون به خیابان آمدند

هزاران تن از مردم انگلیس در وست‌مینستر علیه بریگزیت و بوریس جانسون نخست‌وزیر احتمالی این کشور دست به راهپیمایی اعتراض‌آمیز زدند.
به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، معترضان شعار "نه به بوریس، آری به اروپا" سر دادند و لباس‌هایی در تمسخر جانسون، نایجل فاراژ و ترزا می‌بر تن داشتند؛ این اعتراضات پیش از انتخاب احتمالی روز سه شنبه وزیر خارجه سابق انگلیس به عنوان رهبر حزب محافظه کار و تصدی سمت نخست وزیری این کشور برگزار شد.
معترضان پلاکاردهایی در اعتراض به جانسون در دست داشتند و پرچم‌های اتحادیه اروپا را روی صورت‌هایشان نقاشی کرده بودند و بالن‌های غول پیکری را شبیه به آنهایی که برای دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا درست کرده بودند، به اهتزاز درآوردند.
در راهپیمایی شنبه بعدازظهر معترضان همچنین جرمی هانت، وزیر خارجه، نایجل فاراژ، رهبر حزب بریگزیت و دونالد ترامپ را هدف اعتراضات خود قرار دادند.
سازمان دهندگان این راهپیمایی می‌گویند: این یک ضرورت ملی است. ما یک نخست‌وزیر که به دنبال جدایی کامل انگلیس از اتحادیه اروپا است را نمی‌خواهیم و تحمل نمی‌کنیم که بر کشور تحمیل شود و ما را به سمت لبه پرتگاه سوق دهد. ما این مشکلات بزرگ جهانی از تغییرات جوی گرفته تا تروریسم را تنها با اروپا و مابقی جهان می‌توانیم حل و فصل کنیم. ما می‌توانیم از طریق موفق‌ترین پروژه صلح در تاریخ، آینده‌ای بهتر بسازیم. نه به بوریس. آری به اروپا.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی: ساخت 30 هزار مسکن روستایی آسیب‌دیده از سیل آغاز شد فتاح از کمیته امداد رفت، بختیاری رئیس شد محمود عباس: فلسطینیها هرگز معامله قرن را نمی‌پذیرند وزیر صنعت، معدن و تجارت: در جنگ اقتصادی نقش فولاد مبارکه بسیار مهم است جهانگیری جلسه بررسی مسائل و مشکلات کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران: تولید کاغذ داخلی در دستور کار چهار وزیر وزیر نفت: توقیف نفت‌کش‌ها تاثیری در فروش نفت ایران نداشته است مدیر اداره صادرات بانک مرکزی: اقتصاد کشور را طی 4 ماه اخیر بدون نفت مدیریت کردیم جهانگیری جلسه بررسی مسائل و مشکلات کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران: تولید کاغذ داخلی در دستور کار چهار وزیر دکتر ظریف در نشست وزیران امور خارجه جنبش عدم تعهد: دولت آمریکا در صدد است توافق هسته‌ای را به ورطه شکست بکشاند اعترافات «جک استراو»؛ ایرانی‌ها حق دارند از «روباه استعمارگر» خشمگین باشند عضو ارشد کنگره آمریکا اختلاف نظر کاخ سفید درباره ایران را افشا کرد انگلیسی‌ها در اعتراض به بریگزیت و نخست‌وزیری جانسون به خیابان آمدند رابطه سکوت مسئولان با ثبات اقتصادی کشور اعترافات «جک استراو»؛ ایرانی‌ها حق دارند از «روباه استعمارگر» خشمگین باشند پایان عملیات عمرانی منطقه یک آزادراه تهران- شمال شهادت 2 نفر از حافظان امنیت در سراوان 200 مهدکودک در مساجد کشور راه‌اندازی شد جهانگیری جلسه بررسی مسائل و مشکلات کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران: تولید کاغذ داخلی در دستور کار چهار وزیر جهانگیری جلسه بررسی مسائل و مشکلات کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران: تولید کاغذ داخلی در دستور کار چهار وزیر جهانگیری جلسه بررسی مسائل و مشکلات کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران: تولید کاغذ داخلی در دستور کار چهار وزیر جهانگیری جلسه بررسی مسائل و مشکلات کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران: تولید کاغذ داخلی در دستور کار چهار وزیر جهانگیری جلسه بررسی مسائل و مشکلات کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران: تولید کاغذ داخلی در دستور کار چهار وزیر جهانگیری جلسه بررسی مسائل و مشکلات کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران: تولید کاغذ داخلی در دستور کار چهار وزیر