سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی: آمریکا با ادعای سرنگونی پهپاد ایرانی دنبال کسب وجهه برای خود است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه آمریکا با ادعای کذب هدف قرار دادن پهپاد ایرانی به دنبال تنش‌زایی در منطقه است، گفت: آمریکا با چنین ادعاهایی قصد دارد فضای تنش و جنگ روانی را در منطقه و ایران ایجاد کند و بر روی ناکامی‌های خود در منطقه پرده بیندازد.
به گزارش ایسنا، سید حسین نقوی حسینی با اشاره به ادعای کذب آمریکا در هدف قرار دادن پهپاد خیالی ایرانی بیان کرد: نشر اینگونه اکاذیب از سوی آمریکا با هدف جبران ناکامی‌های آمریکا در ماه‌ها و سال‌های اخیر در منطقه است و آمریکا با هدف جنگ روانی در منطقه و در کشور نسبت به پخش چنین اکاذیبی اقدام می‌کند.
وی در ادامه اظهار کرد: سقوط یک پهپاد یک موضوع کاملا روشن و شفاف است. زمانی که پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران ساقط شد همه تایید کردند که این پهپاد ساقط شده است اما امروز ادعای ترامپ را کسی تایید نمی‌کند چراکه واقعیت ندارد.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» یکی از سریال‌های بحث برانگیز تلویزیون را بررسی می‌کند «گاندو»؛ تمساح یا مارمولک؟! محمدعلی وکیلی آسیب‌شناسی مبارزه با فساد در کشور «ابتکار» در گفت‌وگو با نمایندگان، شایعه انفعال اصلاح‌طلبان در آستانه انتخابات را بررسی کرد ظریف در گفت‌و‌گو با نشنال اینترست: هرکس که جنگ را آغاز کند به آن پایان نخواهد داد «ابتکار» عوامل کاهنده بر شاخص بورس را بررسی می‌کند بورس بر مدار کاهش! شکایت از عیسی کلانتری در پرونده‌ طرح‌های گردشگری تنگ‌تکاب خوزستان و آشوراده گلستان به کجا رسید؟ ایران اعلام کرد به زودی شواهد کذب بودن ادعای آمریکا مبنی بر سرنگونی یک پهپاد ایرانی را به نمایش خواهد گذاشت روحانی در تماس تلفنی با مکرون: تشدید تحریم‌ها برای بقای برجام مشکل‌آفرین است مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد فرصت طلایی برای توسعه سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی: آمریکا با ادعای سرنگونی پهپاد ایرانی دنبال کسب وجهه برای خود است لزوم تحول نگاه به زنان