شصت و هفتمین جمعه تظاهرات فلسطینی‌ها تحت نام «سوزاندن پرچم اسرائیل»

فلسطینیان ساکن نوار غزه مشارکت در راهپیمایی‌های بازگشت را دیروز (جمعه) هم با عنوان "سوزاندن پرچم" اسرائیل ادامه دادند.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، راهپیمایی‌های بازگشت فلسطینیان در شصت و هفتمین جمعه درحالی ادامه یافت که ساکنان غزه تاکید دارند، تهدیدهای ارتش اسرائیل علیه این منطقه هرگز مانع از ایستادگی و مقاومت آنها نمی‌شود.
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل تهدید کرده و گفته بود: ارتش اسرائیل در انتظار چراغ سبز من برای اجرای عملیات نظامی در غزه است و حماس اگر به آتش‌بس متعهد نباشد، متحمل حملات دردناک خواهد شد.
هیئت ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره در واکنش به پرچم اسرائیل که اخیرا در برخی از پایتخت‌های کشورهای عربی به اهتزاز در آمده است، عنوان "جمعه سوزاندن پرچم اسرائیل " را برای تظاهرات این جمعه انتخاب کرده است.


این هیئت بر ادامه راهپیمایی‌های بازگشت با ماهیت مردمی مسالمت‌آمیز آن تا زمان تحقق اهداف این راهپیمایی‌ها یعنی بازگشت و شکستن محاصره غزه تاکید کرد.
هیئت ملی راهپیمایی بازگشت به ارتش اسرائیل نسبت به پافشاری بر تشدید تنش و سلطه‌طلبی هشدار داد و اعلام کرد: پیروزی در انتخابات اسرائیل این بار به هزینه ریختن خون مردم غزه نخواهد بود.
این هیئت بر عزم و اراده خود در بازپس‌گیری اتحاد ملی براساس مشارکت و احترام به خواست و اهداف مردم تاکید کرد، اهدافی که همان آزادی و نابودی اشغال‌گر است و این مساله مستلزم لغو توافق‌نامه اسلو و ملحقات امنیتی و اقتصادی آن است.
از زمان آغاز راهپیمایی‌های بازگشت فلسطینیان از فروردین 1397 وضعیت در مرزهای میان غزه و اراضی اشغالی متشنج است و درگیری‌هایی میان تظاهرکنندگان و نیروهای اسرائیل رخ می‌دهد که تاکنون در اثر آن ده‌ها فلسطینی جان باخته‌اند.
سایر اخبار این روزنامه
بلومبرگ ارزیابی کرد: رشد 30 درصدی ارزش ریال ایران با وجود تحریم‌های آمریکا سردار علایی فرمانده نیروی دریایی وقت سپاه در گفت‌وگو با «انتخاب»: امام خمینی با پذیرش آتش‌بس به صلح پایدار فکر می‌کرد تکذیب ادعای ترامپ در مورد سرنگونی پهپاد ایرانی شصت و هفتمین جمعه تظاهرات فلسطینی‌ها تحت نام «سوزاندن پرچم اسرائیل» شهردار اصفهان در مراسم بازدید رئیس کل بانک مرکزی ایران از خط دوم قطارشهری: با اجرای تعهدات دولت،متروی اصفهان توسعه و رونق می‌گیرد روسیه: آمریکا مزدوران را جایگزین نیروهایش در سوریه می‌کند دکتر روحانی در تماس تلفنی رئیس‌جمهور فرانسه: ایران مصمم به بازگذاشتن همه مسیرها برای حفظ برجام است افشای اقدام ترامپ در پرداخت حق السکوت به یک بازیگر زن وزیر خارجه انگلیس: زبان ترامپ توهین آمیز است جنایت گروه‌های وهابی مورد حمایت «حفتر» علیه غیرنظامیان در لیبی یک عضو مجلس نمایندگان آمریکا ترامپ را «فاشیست» خواند یادداشت مدیرمسئول الزامات شرایط حساس با ریاست معاون اول رئیس جمهوری؛ جلسه ستاد مهندسی فرهنگی پس از پنج سال امروز بر پا می‌شود دستور معاون اول رئیس‌جمهور برای رسیدگی فوری به وضعیت آسیب دیدگان حوادث دلخراش جاده‌ای در شهرستان‌های خوانسار و ایرانشهر- بم کارنامه دانش‌آموزان در سال تحصیلی آینده آنلاین می‌شود بهانه‌ای دیگر برای دوشیدن