دخترم را در بغلم خفه کردم تا آزاد شود!

باشگاه خبرنگاران جوان: پدری که در یک تصمیم آنی دختر ۷ ساله خود را خفه کرده بود، تسلیم پلیس شد
مهندس رسمی وزارت نفت که نخبه هم هست دختر ۷ساله خودش را تو آغوشش خفه کرد!
وقتی از او پرسیدند چرا اینکار را کردی ، گفته رفتین بیرون و براش مرغ مینا خریدم ، در بغلم خفه‌ا‌ش کردم، میخواستم دخترم گناه نکند و آزاد و معصوم بره بهشت!
فرمانده انتظامی استان بوشهر در همین زمینه گفت: پدری که در یک تصمیم آنی دختر ۷ ساله خود را خفه کرده بود، تسلیم پلیس شد.


سردار خلیل واعظی افزود: ساعت یک بامداد پنجشنبه فوت یک کودک هفت ساله در بیمارستان شهر جم به پلیس گزارش شد.
وی ادامه داد: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی فردی به هویت محمود با معرفی خود به عنوان پدر دختر فوت شده گفت، پارمین را به اندازه تمام دنیا دوست داشتم، ساعت ۸ شب بیرون آمدیم تا برایش مرغ مینا بخرم یک ساعت بعد او را در بغلم خفه کردم تا از این دنیا آزاد شود و به بهشت برود!
فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: متهم که شاغل در یکی از شرکت‌های زیر مجموعه پتروشیمی عسلویه و ساکنان جم است برای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی است.
دادستان جم شایعه معتاد بودن پدری که هفته پیش دختر هفت ساله‌اش کشت را رد کرد.
حجت‌الاسلام روح‌الله فروغی‌فر دادستان جم در این باره ابراز داشت: هفته پیش پدری در شهرستان جم، دخترش را خفه کرد و گفت با این کار خواسته دخترش وارد بهشت شود.
وی افزود: پس از این اتفاق، شایعاتی وجود داشت که این مرد معتاد بوده است اما وی معتاد نبوده و مشروبات الکلی هم مصرف نکرده بوده است.
دادستان شهرستان جم بیان کرد: قاتل فردی سالم و تحصیل کرده رشته مهندسی است که به عنوان نیروی رسمی با ۱۵ سال سابقه کار در یکی از پتروشیمی‌های عسلویه مشغول فعالیت است.
حجت الاسلام فروغی فر گفت: این قاتل از خانواده‌ای مشهور در گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد است که بیشتر اعضای خانواده وی هم تحصیلکرده‌اند.