استیلی: از ویلموتس خواسته‌ایم برای گرفتن دلفی و نورافکن کمک‌مان کند

حمید استیلی بعد از تساوی بدون گل مقابل تیم نفت مسجدسلیمان در دیداری دوستانه در جمع خبرنگاران گفت: دو بازی تدارکاتی در این اردوی 5 روزه در نظر گرفتیم و این بازی خوبی بود و در هر نیمه دو تیم متفاوت داشتیم و در نیمه دوم 14 بازیکن گذاشتیم. باید از ویلموتس تشکر کنیم؛ هم جلسه‌ای که با تیم‌های پایه گذاشت و هم امروز که برای تماشای بازی آمد و به ما و تیم نفت روحیه داد.
وی در مورد اینکه ویلموتس از بازیکنان تیم امید در تیم ملی استفاده خواهد کرد یا نه گفت: ایشان در تمرینات ما هم حضور دارند تا با بازیکنان آشنا شوند و اردوهای تیم امید هم در فیفادی‌ها خواهد بود و هر دو تیم در کمپ تیم‌های ملی تمرین می‌کنیم. صیادمنش از تیم امید به تیم ملی بزرگسال دعوت شد ولی بازیکنان امید تا دی ماه باید در اختیار تیم امید باشند و حتی از صیادمنش هم می‌توانیم در تیم امید استفاده کنیم.
استیلی در مورد کادر فنی تیم امید گفت: یک مربی اسپانیایی درخواست شده که به اردوی بعدی ما می‌رسد و یک مربی ایرانی هم قرار است به جمع کادرفنی اضافه شود.
مدیر تیم امید در مورد اینکه بازیکنان باشگاه‌های خارجی در فیفا دی را در اختیار خواهید گرفت یا نه، گفت: زمانی که بازی‌های انتخابی داریم دی ماه است و فیفادی نیست و دلفی و نورافکن را از باشگاه‌های بلژیکی می‌خواهیم استفاده کنیم و از ویلموتس خواسته‌ایم که از ارتباطی که در فوتبال بلژیک دارد استفاده کند تا این بازیکنان را در اختیار بگیریم. اگر نتوانیم صیادمنش، دلفی و نورافکن را بگیریم دیگر نمی‌توانیم در دی ماه آنها را داشته باشیم.


استیلی در مورد اینکه برخی بازیکنان تیم ندارند گفت: اگر بازیکنی باشگاه نداشته باشد اینجا زیر نظر مربی بدنساز تمرین می‌کند تا باشگاه انتخاب کند و نمی‌گذاریم بدون تمرین باشد. بازیکنانی که به اردو می‌آوریم باید از نظر بدنی آماده باشند. وی در مورد کیفیت بد زمین مسابقه گفت: این هم یکی از مشکلات ما است. زمین شماره دو فوق‌العاده است و بازی با تیم ملی در ورزشگاه آزادی خواهد بود. اینجا هم شرایطش خوب است خدا را شکر که اینجا را داریم.