تساوی امیدها پیش چشم ویلموتس



دیدار تدارکاتی دو تیم المپیک ایران و نفت مسجدسلیمان که در زمین شماره یک آکادمی ملی فوتبال ایران برگزار شد گلی در بر نداشت تا دو تیم با تساوی به کارشان خاتمه بدهند. معراج اسماعیلى، عارف غلامى، سینا خادم‌پور، رامین داود نژاد، ابوالفضل رزاق‌پور، محمد ممى‌زاده، رضا شکارى، اسماعیل بابایى، محمد خدابنده‌لو، مهدى قائدى و محمدرضا آزادى ١١ بازیکن تیم امید بودند.
مارک ویلموتس سرمربی تیم‌ بزرگسالان ایران و وحید هاشمیان در جایگاه مخصوصی که برای آنها در نظر گرفته شده بود، نشستند و در تمام دقایق بازی عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفتند. مرتضی محصص، میرشاد ماجدی (رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال)، فراز فاطمی ‌(مدیر تیم‌ جوانان ایران) و سیروس پورموسوی (سرمربی تیم جوانان ایران) در نیمه دوم تماشاگر این بازی بودند.
از آنجایی که اردوی تیم ملی هم از عصر امروز در مرکز ملی فوتبال آغاز شده تعدادی از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی مثل رشید مظاهری و علی کریمی از ابتدا تماشاگر این مسابقه شدند که در نیمه دوم به تعداد این ملی‌پوشان اضافه شد.


فرهاد مجیدی در نیمه دوم سه تعویض همزمان در تیمش انجام داد ضمن اینکه داور بازی در هر دو نیمه در دقیقه 30 بازی تایم خنک شدن یا کول‌برک اعلام کرد. گفتنی است بازیکنان دو تیم شهرخودرو و سایپا که در تمرینات روزهای گذشته تیم امید غایب بودند، از دیروز (جمعه) به اردوی این ‌تیم اضافه شدند. در پایان مسابقه مجیدی و تارتار سرمربیان دو تیم با هم دست دادند و خسته نباشید گفتند.