سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

■ گرانی اجاره مسکن/ یک شهروند: قیمت اجاره مسکن به قدری بالا رفته که مردم با آبرو جهت زندگی به حاشیه شهر مهاجرت می‌کنند. خانواده من نزدیک به 50 سال است که در شهر ری زندگی می‌کند ولی الآن قادر به پرداخت اجاره خانه خود نیستیم. حقوق مستمری که کمیته امداد به ما می‌دهد هیچ‌گونه افزایشی پیدا نکرده است. چرا هیچ طرح و اقدامی جهت کنترل قیمت و اجاره مسکن انجام نمی‌گیرد؟
■ بستر سرمایه‌گذاری در کشور/آقای صادقی: مسئولان کشور باید بستر سرمایه‌گذاری را در کشور فراهم کنند و موانع سرمایه‌گذاری را بردارند. فردی که با سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در جامعه موجب کاهش آمار بیکاری می‌شود می‌بایست مورد حمایت قرار گیرد و از همه جهت باعث رونق کسب و کار آن فرد شوند و بازتاب این کار به جامعه بر می‌گردد.
■ کیفیت پایین نان/ آقای خیابانی: به‌علت گران شدن مایه خمیر، برخی از نانوایان از آن استفاده نمی‌کنند. این موضوع موجب پایین آمدن کیفیت نان می‌شود. از مسئولان درخواست نظارت و تأمین مایه خمیر جهت نانوایان با قیمت مناسب را داریم.
■ آزاد شدن ورود خودرو/ آقای کمالی: از دولت درخواست داریم تعرفه واردات خودروی سبک و سنگین برداشته شود تا با ورود خودروها قیمت‌ها کاهش پیدا کند. مردم طاقت گرانی بیش از اندازه خودرو‌ها را ندارند. خیلی از مردم درآمدشان از راه همین خودروهای سنگین است و قیمت خودروهای سبک و سنگین سر به فلک کشیده شده است.