نقی‌ معمولی‌ در ‌جلد ‌قاتل ‌عنکبوتی!

گروه سینما و تلویزیون - دو روز پیش برخی رسانه‌ها از ایفای نقش «قاتل عنکبوتی» توسط پیمان معادی نوشتند. ابراهیم ایرج‌زاد که یک ماه پیش برای فیلم «عنکبوت» پروانه ساخت گرفت، با انتشار تصویر محسن تنابنده رسماً اعلام کرد برای بازی در این نقش با تنابنده به توافق رسیده است. اما این «قاتل عنکبوتی» کیست که محسن تنابنده در نقش او جلوی دوربین خواهد رفت؟
 «قاتل عنکبوتی»، مردی 40 ساله بود که در فاصله مرداد  79 تا مرداد  80، 16 زن خیابانی را به قتل رساند و جسد آن‌ها را در نقاط مختلف شهر مشهد رها کرد. او حتی پس از برخی جنایات خود، سر صحنه قتل حاضر می‌شد و به جابه‌جایی جسدها نیز کمک می‌کرد. در روزهای آخر پیش از دستگیری وی، نیروی انتظامی در شهر مشهد ایست‌و بازرسی  هایی نیز به راه انداخته بود و در نهایت موفق شد او را دستگیر کند.
شنیده‌ها حاکی از آن است که بازه زمانی از زندگی قاتل عنکبوتی که فیلم «عنکبوت» به تصویر می‌کشد، یکی دو قتل آخر، زندان چند ماهه و در نهایت اعدام این شخص است. این فیلم به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد، به زودی وارد مرحله فیلم برداری می شود و احتمالاً در جشنواره فجر امسال حضور خواهد داشت. ایرج‌زاد کارگردان «عنکبوت» پیشتر در اولین تجربه کارگردانی، فیلم سینمایی «تابستان داغ» را ساخت که مورد توجه منتقدان قرار گرفت و در جشنواره ملی فیلم فجر، در 13 رشته نامزد دریافت سیمرغ شد.پیش بینی می شود محسن تنابنده با ایفای این نقش که بی تردید پیچیدگی های زیادی دارد، در جشنواره امسال ازمدعیان اصلی کسب سیمرغ باشد.