ترامپ چشمداشت خود به پول قطر را علنی کرد

رئیس جمهوری آمریکا که به افتخار حضور امیر قطر در این کشور، ضیافت شامی ترتیب داده بود خطاب به تمیم بن حمد گفت پول شما از پول ما بهتر است.
تمیم بن حمد آل ثانی که به واشنگتن سفر کرده است، شامگاه دوشنبه در ضیافت شام دونالد ترامپ شرکت کرد که در آن کریستین لاگارد رئیس بانک جهانی هم حضور داشت.
رئیس جمهوری آمریکا، امیر قطر را دوست خوب آمریکا نامید و بابت ایجاد پایگاه نظامی آمریکا در این کشور تشکر کرد.
ترامپ به امیر قطر با خنده گفت پول شما بهتر از ما است.


تمیم بن حمد آل ثانی هم در این ضیافت شام، آمریکا را قوی‌ترین شریک تجاری دوحه نامید و گفت آمریکا نخستین صادر کننده به قطر است.
وی اظهار کرد: ترامپ باید خوشحال باشد که تجارت آمریکا وقطر به نفع ایالات متحده است.
امیر قطر پیش از این دیدار با مارک اسپر سرپرست وزارت دفاع آمریکا هم دیدار و همکاری دو کشور را استراتژیک وعاملی برای کاهش تنش در منطقه دانست.
سایر اخبار این روزنامه
با حضور رئیس جمهور؛ جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان خراسان شمالی برگزار شد امارات پرچم شکست در یمن را بالا برد هشدار فعالان حقوق بشری نسبت به دو برابر شدن اعدام‌ها در عربستان اعتراض هیات علمای سعودی به «فساد اخلاقی» در عربستان ترامپ چشمداشت خود به پول قطر را علنی کرد واشنگتن پست: ترامپ در قبال اقدامات برجامی ایران سرگردان مانده است مشاور مکرون امروز با دبیرشورای عالی امنیت ملی دیدار می‌کند با حضور معاون اول رئیس‌جمهور انجام شد؛ افتتاح چندین طرح نیروگاهی و صنعتی در استان فارس نانسی پلوسی: ترامپ می‌خواهد آمریکا را دوباره کشور سفیدپوستان کند ازسرگیری تظاهرات ضد صهیونیستی یهودیان آفریقایی تبار در تل‌آویو همزمان با دهه کرامت ودرآستانه میلاد گهر بار ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) بهره‌برداری و عملیات اجرایی 222 طرح عمران شهری در شهر قم آغاز شد پیکرهای مطهر 44 شهید دوران دفاع مقدس امروز از مرز شلمچه وارد کشور می‌شوند یکی بر سر شاخ، بُن می‌برید! منابع مصری: مشکل نفتکش حامل نفت ایران از سوی مصر در کانال سوئز در حال حل و فصل است دکتر جهانگیری در جلسه شورای عالی اداری: همه دستگاه‌های دولتی و سایر قوا باید برای اجرای هر چه بهتر برنامه جامع اصلاح نظام اداری تلاش کنند فعالیت محرومیت زدایی بنیاد برکت در 3 هزار روستای کشور