زیر سایه خورشید...

دهه کرامت که می رسد، اولین انتخاب بسیاری از شیفتگان اهل بیت(ع) سفر به مشهد مقدس و حضور در حرم امام مهربانی ها(ع) است اما بسیاری از دل باختگان امام رضا(ع) هم مجال یا توان سفر ندارند و حسرت به دل می مانند، هرچند که این اندوه و آرزو مرهمی دارد ... . دهه کرامت هر سال، خادمان آقا رهسپار جای جای ایران عزیز می شوند و پرچم های متبرک حرم رضوی را با خود توشه سفر می کنند. عطر و بوی زیارت در این پرچم های سبز هر دلداده ای را مدهوش می سازد و دلش را روانه مشهد می کند تا از راه دور زائر آقا باشد. کاروان مردمی و بین المللی زیرسایه خورشید، امسال برای دوازدهمین سال متوالی، کاروانی از خادمان حرم مطهر رضوی را به همراه پرچم متبرک بارگاه علی بن موسی الرضا(ع)، به دوهزار نقطه محروم کشورمان فرستاده تا سنت حسنه زیارت از راه دور برای آنان که امکان تبریک گفتن ولادت مولای خود را در حرم رضوی ندارند، زنده و دلنشین تر شود.
 
حضور در سرای سالمندان گنبد کاووس
 خادمان حرم امام رضا(ع) در سرای سالمندان شهرستان گنبدکاووس  استان گلستان حضور یافتند و با سالمندان این سرا دیدار و گفت و گو کردند و میلاد امام رضا(ع) را به آنان تبریک گفتند.
 


حضور در جمع مردم هرمزگان
اهالی ساحل نشین هرمزگان نیز در دهه کرامت میزبان کاروان خادمان رضوی شدند. مردم خونگرم جنوب کشور در این میزبانی لحظاتی ناب و زیبا را خلق کردند و ارادت خود به حضرت رضا(ع) را به نمایش گذاشتند.
 
خداقوت به مرزبانان
 خدام حرم امام رضا(ع) با حضور در نقطه صفر مرزی هنگ گزیک شهرستان درمیان با مرزداران غیور کشورمان دیدار کردند.در این مراسم پرچم سبز گنبد بارگاه منور امام رضا(ع) بین مرزداران و مرزبانان گردانده شد.
 
دیدار با خانواده شهید ایرباس ۶۵۵
خادمان در هرمزگان به دیدار خانواده شهید اسحاق عامری، از شهدای جنایت آمریکایی ایرباس۶۵۵ رفتند و فرزند شهید عامری در این دیدار بیان کرد که نیت کرده تا به نیابت از ۲۹۰ مسافر این پرواز و امام شهدا(ره)،  ۲۹۱ اختراع ثبت کند که تاکنون حدود ۲۶ اختراع محقق شده است.
 
در جمع مردم سیل زده خوزستان
 کاروان زیر سایه خورشید، سفر به مناطق سیل زده استان خوزستان را از سومین روز دهه کرامت آغاز کرد و امسال خدمات این  کاروان در مناطق محروم و سیل زده خوزستان، بیش از پیش خواهد بود.