جوان فلسطینی با خودرو گروهی از نظامیان صهیونیست را زیر گرفت

سرویس خارجی-شهروندان فلسطینی به ویژه در کرانه باختری به دلیل نداشتن ابزار دفاعی متناسب با تسلیحات پیشرفته ارتش رژیم صهیونیستی، برای دفاع از خود و پاسخ دادن به جنایات این رژیم، به شیوه‌ها و ابتکارهای مختلفی دست می‌زنند که یکی از آنها زیرگرفتن صهیونیست‌ها با خودرو است. در این ارتباط بامداد یکشنبه یک راننده فلسطینی با خودرو خود به گروهی از نظامیان صهیونیست در ایستگاه بازرسی در نزدیکی روستای «حزما» واقع در حومه قدس‌اشغالی کوبید و به گفته منابع صهیونیستی چهار نفر از آنها را زخمی کرد. در حالی که صهیونیست‌ها ادعا می‌کنند فقط چهار نظامی مجروح شدند اما تعداد بالای آمبولانس‌ها در فیلم‌های منتشر شده از این حادثه، نشان از بیشتر بودن تعداد مجروحان دارد. این در حالی است که پایگاه خبری «شهاب» فلسطین، از زخمی شدن دست‌کم پنج نظامی صهیونیست در این عملیات خبر داده است. گفته می‌شود حال یکی از صهیونیست‌ها وخیم است.
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده، پس از عملیات اطلاعات مشترک با «شین‌بت» (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی)، عامل مجری عملیات اخیر را بازداشت کرده است. بر اساس بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی، این جوان فلسطینی به همراه پدرش بازداشت شده و این دو برای بازجویی به نیروهای امنیتی تحویل داده شده‌‌اند.
واکنش حماس
حماس در واکنش به این عملیات، آنرا «قوی‌ترین و واضح‌ترین پاسخ به تمام تلاش‌ها برای تسویه مسئله فلسطین» دانسته و اعلام کرده: «حقوقی که صاحبان آن به خاطرش می‌جنگند نه از بین می‌رود نه ضایع می‌شود.» «حازم قاسم» سخنگوی حماس این را هم گفته که عملیات قدس، ادامه انقلاب ملت فلسطین در قدس است؛ فلسطینی‌ها در آنجا برای اخراج‌اشغالگر و حمایت از هویت عربی این شهر مقدس مبارزه می‌کنند.»
گفتنی است، رژیم صهیونیستی از بدو تاسیس با چنین عملیات‌های موثری مواجه بوده و تاکنون هیچ راهی جز افزایش جنایت علیه فلسطینیان، برای مهار آن نیافته است.
سایر اخبار این روزنامه
کاهش میلی‌متری تعهدات پاسخ لگد اروپا به جنازه برجام نیست راهبرد اقدام؛ ضربت متقابل (یادداشت روز) اخبار ویژه راز عقب‌نشینی امارات از جنگ یمن آیا عربستان هم شکست را می‌پذیرد؟ بهانه‌تراشی برای عدم شناسایی خانه‌های خالی دردوران وزارت عباس آخوندی جوان فلسطینی با خودرو گروهی از نظامیان صهیونیست را زیر گرفت رونمایی انقلابیون یمن از تازه‌ترین دستاوردهای پهپادی و موشکی سیاست فشار حداکثری آمریکا به ایران که می‌رسد،‌ ناکام می‌ماند ناقضان برجام: ایران باید به تعهدات خود کاملا عمل کند! رونمایی از سامانه ارتباطات تاکتیکی «سپهر۱۱۰» ابزارهای مقابله به‌مثل با انگلیس را در اختیار داریم دولت از عزت و منافع ملت دفاع کند شورش آفریقایی‌تبارها به عمق امنیت اسرائيل ضربه زد با ما در فضای مجازی همراه باشید کاهش میلی‌متری تعهدات پاسخ لگد اروپا به جنازه برجام نیست کاهش میلی‌متری تعهدات پاسخ لگد اروپا به جنازه برجام نیست کاهش میلی‌متری تعهدات پاسخ لگد اروپا به جنازه برجام نیست