ادامه اعتراض یهودیان به تبعیض نژادی گسترده در اسرائیل

اعتراضات یهودیان اتیوپیایی در مناطق اشغالی 1327 علیه سیاست‌ها و اقدامات نژادپرستانه رژیم اشغالگر قدس همچنان ادامه دارد.
چهره‌های اصلی اعتراضات هشدار دادند تا زمانی که رفتارهای تبعیض آمیز مقامات اسرائیلی علیه یهودیان اتیوپیایی (فالاشه ها)متوقف نشود این اعتراضات ادامه خواهد داشت.
خبرنگار المنار در گزارشی به روند پوشش این اعتراضات در رسانه‌های صهیونیستی اشاره کرد و افزود یهودیان اتیوپیایی هشدار دادند این اعتراضات که با شدت یافتن رفتارهای تبعیض آمیز مقامات رژیم اشغالگر علیه آنان آغاز شده است تا زمانی که مقامات اشغالگر و پلیس صهیونیستی به این برخوردهای خشن پایان ندهند ادامه خواهد یافت, آنان این رفتارها را مشکلی از جانب افکار عمومی در اراضی اشغالی می‌دانند و معتقدند, در جامعه اسرائیل نگاه به یهودیان اتیوپیایی, نژادپرستانه است.
یکی از معترضان به خبرنگار تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت آیا باید در قبال کشتار برادران بی‌گناهمان, مخفیانه فعالیت کنیم؟ نه, همانگونه که با ما برخورد کردند از فرزندانشان انتقام می‌گیریم. وقتی یازده اتیوپیایی را کشتند کارشان را خشونت ندانستند اما وقتی ما اعتراض می‌کنیم از ما با عنوان انسان‌های کثیف یاد می‌کنند.
دیگری گفت این کشتار (کشتار یهودیان اتیوپیایی) در شرایطی رخ داده است که کشته شدگان بی‌گناه بودند اما این پرونده را مختومه کردند به این دلیل که موضوع پرونده متعلق به یهودیان اتیوپیایی بود. آنها بر این باور بودند که اقدامشان با اندکی اعتراض روبرو می‌شود و پس از آن یهودیان اتیوپیایی به منازلشان باز می‌گردند. ما با بیست هزار نفر از یهودیان اتیوپیایی اعتراضاتمان را شروع کرده‌ایم به این امید که این برخوردها پایان یابد اما می‌دانیم چنین نخواهد شد و آنان به کشتارمان ادامه خواهند داد.
سایر اخبار این روزنامه
جزئیات طرح «تامین مالی مولد» برای واحدهای تولیدی با پایان یافتن فرصت 60 روزه به اروپا امروز اعلام می‌شود تصمیمات جدید ایران در خصوص تعهدات برجامی دکتر روحانی در تماس تلفنی رئیس جمهور فرانسه: فشارهای اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران حرکتی تروریستی و جنگ اقتصادی تمام عیار است وزیر کار درنشست با اعضای اتاق تعاون ایران مطرح کرد برخی ارز 4200 تومانی می‌گیرند ولی کالا راباقیمت‌های نجومی در بازار می‌فروشند گروهی از نظامیان کهنه‌کار آمریکایی با انتشار ویدیویی خواستار استیضاح ترامپ شدند ادامه اعتراض یهودیان به تبعیض نژادی گسترده در اسرائیل در واکنش به درخواست آمریکا برای برگزاری نشست ویژه شورای حکام آمریکا ناقض برجام است - شورای حکام نباید به درخواست آمریکا اعتنا کند مناقشه دیپلماتیک میان اسپانیا و انگلیس در پی توقیف نفتکش ایرانی تظاهرات بزرگ در شرق یمن علیه اشغالگری اماراتی-سعودی هشدار سازمان ملل نسبت به ارتکاب جنایات جنگی در میانمار «لوزارتان» موجود در داروخانه‌ها سالم است کشته شدن 42 نیروی طالبان در افغانستان محمدرضا خاتمی به 2 سال حبس تعزیری محکوم شد دکتر روحانی در تماس تلفنی رئیس جمهور فرانسه: فشارهای اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران حرکتی تروریستی و جنگ اقتصادی تمام عیار است استفاده از حق قانونی در برجام