گروهی از نظامیان کهنه‌کار آمریکایی با انتشار ویدیویی خواستار استیضاح ترامپ شدند

یک گروه از نظامیان کهنه‌کار آمریکایی با انتشار ویدیویی ضمن ابراز انزجار از سیاستهای دونالد ترامپ او را یک مجرم خوانده و خواستار استیضاح او شدند.
به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا اخیرا در جریان مراسمهای ویژه روز استقلال آمریکا به ایراد سخنرانی در بنای یادبود لینکلن پرداخت؛ سخنرانی که بخش عمده آن پیرامون ارتش آمریکا ایراد شد.
این گروه از نظامیان کهنه‌کار آمریکایی در ویدیویی که به مناسبت روز استقلال آمریکا به تاریخ 4 ژوئیه (13 تیر) و در وبسایت تام استایر، یک حامی مالی ارشد حزب دموکرات و پایه‌گذار گروه "ترامپ باید استیضاح شود" منتشر کردند، روابط دونالد ترامپ با قدرتهای خارجی را به چالش کشیده و تعهد او را به ارزشهای آمریکایی زیر سوال بردند.
به گزارش پایگاه هیل، ماری دلوس، یک نظامی کهنه‌کار یگان تفنگداران دریایی آمریکا گفت: نه فقط ترامپ بی‌رحم است بلکه من معتقدم که او همچنین یک مجرم است.


همچنین پری اوبرین، یک نظامی کهنه‌کار نیروی زمینی آمریکا نیز گفت: تاریخ چهارم ژوئیه (13 تیر) مربوط به جشن گرفتن استقلال ما از قدرتهای خارجی است. حالا چطور ما می‌توانیم با وجود رهبری در کاخ سفید که فعالانه با یک دشمن خارجی دسیسه چینی کرد تا وارد کاخ سفید شود، بیاییم و استقلالمان از یک قدرت خارجی را جشن بگیریم؟
کایل بیبی، نظامی کهنه‌کار دیگری از یگان تفنگداران دریایی نیز این طور گفت: از نظر من دونالد ترامپ کسی نیست که نسبت به ارزشهای کشور ما و همین‌طور نسبت به وظیفه‌اش برای خدمت به مردم آمریکا جدی باشد.
این ویدیو ازسوی یک گروه متعلق به نظامیان کهنه‌کار آمریکایی به نام گروه "دفاع مشترک" تدوین و تهیه شده است.
دونالد ترامپ اخیرا در جریان مراسمهای ویژه روز استقلال آمریکا درحالی که کنار مقام‌های پنتاگون ایستاده بود، از ارتش آمریکا تحسین کرد. در این مراسم رژه‌ای هوایی با شرکت جنگنده‌های نیروی هوایی آمریکا نیز برگزار شد.
سایر اخبار این روزنامه
جزئیات طرح «تامین مالی مولد» برای واحدهای تولیدی با پایان یافتن فرصت 60 روزه به اروپا امروز اعلام می‌شود تصمیمات جدید ایران در خصوص تعهدات برجامی دکتر روحانی در تماس تلفنی رئیس جمهور فرانسه: فشارهای اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران حرکتی تروریستی و جنگ اقتصادی تمام عیار است وزیر کار درنشست با اعضای اتاق تعاون ایران مطرح کرد برخی ارز 4200 تومانی می‌گیرند ولی کالا راباقیمت‌های نجومی در بازار می‌فروشند گروهی از نظامیان کهنه‌کار آمریکایی با انتشار ویدیویی خواستار استیضاح ترامپ شدند ادامه اعتراض یهودیان به تبعیض نژادی گسترده در اسرائیل در واکنش به درخواست آمریکا برای برگزاری نشست ویژه شورای حکام آمریکا ناقض برجام است - شورای حکام نباید به درخواست آمریکا اعتنا کند مناقشه دیپلماتیک میان اسپانیا و انگلیس در پی توقیف نفتکش ایرانی تظاهرات بزرگ در شرق یمن علیه اشغالگری اماراتی-سعودی هشدار سازمان ملل نسبت به ارتکاب جنایات جنگی در میانمار «لوزارتان» موجود در داروخانه‌ها سالم است کشته شدن 42 نیروی طالبان در افغانستان محمدرضا خاتمی به 2 سال حبس تعزیری محکوم شد دکتر روحانی در تماس تلفنی رئیس جمهور فرانسه: فشارهای اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران حرکتی تروریستی و جنگ اقتصادی تمام عیار است استفاده از حق قانونی در برجام