سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

■ قطع مستمری تأمین اجتماعی/ فاطمه قاصدی از آبادان: مدت 5 ماه است که مستمری تأمین اجتماعی اینجانب به علت گزارش کذب برادر ناتنی ام قطع شده است. باتوجه به مشکلات مالی و داشتن 2 فرزند بیمار تحمل زندگی برایم سخت شده است.گزارش داده شده کاملاً کذب است. از مسئولین درخواست رسیدگی به این موضوع و تقاضای تجدیدنظر در تصمیم اتخاذ شده جهت برقراری مجدد مستمری خود را دارم.
■ اعتراض به عملکرد شهرداری آبادان/ آقای حیدری: در مدت 2 سالی که شهرداری آبادان مشغول به کار شده تاکنون هیچ کارعمرانی، فرهنگی و اجرایی در این شهر انجام نشده است. لذا از مسئولین و استاندار محترم خوزستان درخواست داریم برعملکرد شهرداری آبادان نظارت بیشتری داشته باشند.
■ مشکلات ثبت نام در سامانه تهران من/ آقای هرمزی راننده: برای ثبت نام به سایت «تهران من» مراجعه می‌کنم ولی موفق نمی‌شوم. وقتی زیرساخت کاری آماده نیست، چرا اقدام به اجرایی کردن این طرح در سطح شهر می‌کنند. چرا مردم را اذیت می‌کنند؟
■ انتقاد به حذف طرح زوج و فرد/ آقای وقایع نگاری: انتقادی به حذف طرح زوج و فرد در سطح شهر دارم. این طرح جدید فقط به نفع قشر مرفه جامعه است و عملاً یک هزینه به هزینه مردم عادی اضافه شده است. اغلب مردم جهت انجام کارهای خود با توجه به پلاک خودرو خود آنها را هماهنگ می‌کردند که برمبنای روز پلاک به آن مرکز مراجعه کنند. با شروع مدارس خیابان‌ها شلوغ‌تر از گذشته خواهد شد. از مسئولین شهرداری درخواست تجدید نظر در این طرح را داریم.
■ علایم راهنمایی و رانندگی اطراف بوستان ولایت/ سلیمان بلغار: از مسئولین راهنمایی و رانندگی درخواست داریم که نسبت به نصب چراغ قرمز و کنترل خودروها در اطراف بوستان ولایت اقدام نمایند. برخی از خودروها در اطراف این بوستان با سرعت زیاد رانندگی می‌کنند که جان عابرانی که قصد رفتن به این بوستان را دارند، با خطر روبه رو می‌شود. از پلیس درخواست برخورد با رانندگان پرخطر را داریم.
■ گرانی بلیت مترو/ آقای حسنی: افزایش قیمت بلیت مترو برای خیلی از اقشار آسیب‌پذیر و ضعیف جامعه واقعاً سخت است. با این اوضاع بیکاری، قشری از مردم حتی توانایی خرید نان را هم ندارند. از دولت محترم درخواست داریم در این خصوص تجدید نظر کند و نسبت به کاهش قیمت بلیت مترو در جهت رفاه حال مردم مساعدت کنند.