ساختمان سازمان ملل در الحدیده یمن هدف حمله ائتلاف سعودی قرار گرفت

نیروهای ائتلاف سعودی ساختمان سازمان ملل متحد را در استان الحدیده یمن هدف قرار دادند.
به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، نیروهای ائتلاف سعودی با تعدادی گلوله خمپاره دفتر سازمان ملل متحد را در منطقه «الربصه» واقع در شهرستان الحوک استان الحدیده هدف قرار دادند.هنوز از میزان خسارت وارده به این ساختمان و یا تلفات احتمالی گزارشی منتشر نشده است.
حمله به ساختمان سازمان ملل متحد در استان الحدیده درحالی صورت می‌گیرد که نیروهای ائتلاف سعودی برخلاف توافق‌های صورت گرفته با سازمان ملل متحد به صورت روزانه آتش بس الحدیده را نقض می‌کنند.
نیروهای ائتلاف سعودی جمعه شب نیز در حمله خمپاره‌ای مناطق مسکونی شهر الحدیده را هدف قرار دادند که در این حمله شماری زن و کودک زخمی شدند.


دولت مستعفی یمن و جنبش انصارالله در مذاکراتی که دسامبر سال گذشته (آذر 97) در استکهلم پایتخت سوئد انجام شد، بر سر اجرای آتش بس در الحدیده توافق کردند؛ اما تاکنون همواره این آتش بس ازسوی ائتلاف سعودی و نیروهای وابسته به آن نقض می‌شود.
عملیات پهپادی ارتش یمن علیه فرودگاه‌های رژیم سعودی
طبق اعلام نیروهای مسلح یمن، مرکز فرماندهی نیروی هوایی این کشور با استفاده از چند پهپاد، اهداف سعودی در فرودگاه‌های جیزان و ابها را هدف قرار داده است.به گزارش خبرگزاری فارس، نیروهای مسلح یمن بامداد دیروز از اجرای عملیات بزرگ هوایی علیه اهداف نظامی شامل پایگاه‌ها و آشیانه جنگنده‌های سعودی در «جیزان» خبر داد.
سرهنگ «یحیی سریع» سخنگوی ارتش و نیروهای مسلح یمن اعلام کرد این عملیات به‌وسیله دو فروند هواپیمای بدون سرنشین «قاصف کِی-2» انجام شده که جنگنده‌ها و دیگر اهداف نظامی در فرودگاه جیزان را هدف گرفته است.
به نوشته وبگاه شبکه «المیادین» وی تصریح کرد عملیات بزرگ مرکز فرماندهی نیروی هوایی یمن علیه فرودگاه جیزان، با دقت اهداف سعودی را نابود کرده و منجر به اختلال در سیستم ناوبری هوایی شده است.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین تاکید کرد تا زمانی که حملات ظالمانه و بی‌دلیل ائتلاف سعودی به مردم یمن ادامه داشته باشد، آنها نیز به هدف قرار دادن سایت‌ها و تاسیسات دشمن از جمله فرودگاه‌های نظامی ادامه می‌دهند.
شبکه الجزیره نیز به نقل از سخنگوی نیروهای مسلح یمن گزارش داد که فرودگاه بین‌المللی ابها در جنوب عربستان نیز با چند پهپاد هدف قرار داده شده است.سرهنگ سریع در ادامه این بیانیه افزود: «ما قبلا هم تاکید کرده‌ایم که این عملیات‌ها تا زمان پایان تجاوزات و رفع محاصره، نه تنها متوقف نمی‌شوند بلکه گسترش هم می‌یابند».
سایر اخبار این روزنامه
اخبار کوتاه جولان دلار در کانال 12 هزار تومانی وزیر اقتصاد: با حساب‌های بانکی اجاره‌ای برخورد می‌کنیم رسیدگی به شرکت‌های متخلف کاغذ کلید خورد دادگاه رسیدگی به اتهامات 10 نفر از متهمان اقتصادی؛ جذب سپرده‌های مردم در قالب قرارداد‌های صادرات گندم، خاویار و مواد پتروشیمی با سودهای200 تا 300 درصدی واکنشها به راه‌اندازی کانال مالی اروپا با ایران یوشکا فیشر: خود ترامپ هم نمی‌داند در قبال ایران چه می‌کند نیروهای رژیم اشغالگر قدس یک وزیر فلسطینی را دستگیر کردند ساختمان سازمان ملل در الحدیده یمن هدف حمله ائتلاف سعودی قرار گرفت افتتاح چهار طرح وزارت نیرو در استان قزوین با سرمایه گذاری 175 میلیارد تومان اروپا و تعهد نجات برجام برنامه‌های عملیاتی طرح تحول قضایی کشور ابلاغ شد مادر نخستین شهید نیروی هوایی ارتش به دیدار فرزندش شتافت وزیر اقتصاد: با حساب‌های بانکی اجاره‌ای برخورد می‌کنیم انتشار اطلاعات تحصیلی 117 نفر از مدیران شرکتهای تابعه صندوق بازنشستگی بازداشت 5 نفر از کارکنان شهرداری کرج دکتر روحانی یک قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد رنج مستاجران با وعده‌های توخالی زمان سامان‌دهی بازار اجاره از دست می‌رود