نیروهای رژیم اشغالگر قدس یک وزیر فلسطینی را دستگیر کردند

ایرنا- نیروهای رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات سرکوبگرانه، با حمله شبانه به منزل یک وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین وی را دستگیر کردند.
خبرگزاری فلسطینی " وفا ‏" با اعلام این خبر افزود: نیروهای اسرائیلی بدون ارائه هرگونه دلیلی به خانه "فادی الهدمی" وزیر امور قدس فلسطین هجوم برده و وی را دستگیر کردند.
رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات سرکوبگرانه خود در محله‌های عرب نشین در شهر قدس در چند روز گذشته برای اولین بار یک مقام عالی رتبه فلسطینی را دستگیر کرد. صهیونیست‌ها فقط در شهرک العیسویه، دست کم 20 فلسطینی را دستگیر و 70 تن از آنها را زخمی کرده‌اند.
عدنان حسینی وزیر سابق امور قدس نیز چندین بار در ماه‌های اخیر توسط مقامات صهیونیستی دستگیر شده است. عدنان غیث فرماندار فلسطینی شهر قدس هم چندین بار توسط صهیونیست‌ها دستگیر شده و اکنون تحت بازداشت خانگی است.


درگیری در شهرک العیسویه پس از آن شدت گرفت که یک اسیر فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران به شهادت رسید.
درگیری فلسطینی‌ها و نیروهای رژیم صهیونیستی در ماههای اخیر در غزه و کرانه باختری شدت پیدا کرده است.
همچنین صهیونیست‌ها اقدامات خود از جمله تخریب منازل فلسطینی‌ها و فشار به آنها برای ترک منازلشان را افزایش داده‌اند.
سایر اخبار این روزنامه
اخبار کوتاه جولان دلار در کانال 12 هزار تومانی وزیر اقتصاد: با حساب‌های بانکی اجاره‌ای برخورد می‌کنیم رسیدگی به شرکت‌های متخلف کاغذ کلید خورد دادگاه رسیدگی به اتهامات 10 نفر از متهمان اقتصادی؛ جذب سپرده‌های مردم در قالب قرارداد‌های صادرات گندم، خاویار و مواد پتروشیمی با سودهای200 تا 300 درصدی واکنشها به راه‌اندازی کانال مالی اروپا با ایران یوشکا فیشر: خود ترامپ هم نمی‌داند در قبال ایران چه می‌کند نیروهای رژیم اشغالگر قدس یک وزیر فلسطینی را دستگیر کردند ساختمان سازمان ملل در الحدیده یمن هدف حمله ائتلاف سعودی قرار گرفت افتتاح چهار طرح وزارت نیرو در استان قزوین با سرمایه گذاری 175 میلیارد تومان اروپا و تعهد نجات برجام برنامه‌های عملیاتی طرح تحول قضایی کشور ابلاغ شد مادر نخستین شهید نیروی هوایی ارتش به دیدار فرزندش شتافت وزیر اقتصاد: با حساب‌های بانکی اجاره‌ای برخورد می‌کنیم انتشار اطلاعات تحصیلی 117 نفر از مدیران شرکتهای تابعه صندوق بازنشستگی بازداشت 5 نفر از کارکنان شهرداری کرج دکتر روحانی یک قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد رنج مستاجران با وعده‌های توخالی زمان سامان‌دهی بازار اجاره از دست می‌رود