ایران عملیات تروریستی در تونس را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن دو عملیات تروریستی در پایتخت جمهوری تونس با خانواده قربانیان این حوادث ابراز همدردی کرد.
سید عباس موسوی با محکوم کردن اقدامات تروریستی در تونس مرکز کشور دوست و برادر جمهوری تونس، بر ایستادگی کامل جمهوری اسلامی ایران در کنار دولت و ملت این کشور در مبارزه با تروریسم تاکید کرد.
موسوی همچنین با توجه به کسالت «باجی السبسی» رئیس جمهوری تونس برای وی آرزوی سلامتی و ابراز امیدواری کرد: دولت و ملت این کشور همچون گذشته بتوانند با صلابت در مسیر دموکراسی گام برداشته و دو انتخابات ریاست جمهوری و مجلس نمایندگان را که در پیش رو دارند با موفقیت و شکوهمند برگزار کنند.
منابع تونسی روز پنج‌شنبه از وقوع دو انفجار انتحاری پی در پی در پایتخت و زخمی شدن چهار نفر خبر دادند.


انفجار انتحاری اول، یک ماشین پلیس تونس را در خیابان «الحبیب بورقیبه» و در 100 متری سفارت فرانسه هدف قرار داد که موجب زخمی شدن چهار نفر شد. دومین انفجار انتحاری نیز در مرکز مبارزه با تروریسم تونس انجام شد.
همچنین رسانه‌ها خبرهای ضد و نقیضی از وضعیت جسمانی الباجی قاید السبسی رئیس جمهوری تونس منتشر کرده و حتی برخی از مرگ وی خبر دادند. خبری که فراس قفراش مشاور رئیس جمهوری، در صفحه فیس‌بوک خود آن را تکذیب کرد.
او پایه‌گذار حزب سیاسی «نداء تونس» است و در انتخابات ریاست جمهوری سال 2014 میلادی که نخستین همه‌پرسی پس از انقلاب تونس بود، به عنوان رئیس‌جمهوری این کشور انتخاب شد.
سایر اخبار این روزنامه
وزیر راه و شهرسازی: توان پرداخت اقساط، شرط دریافت تسهیلات مسکن بیشتر است مراسم بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد شهدای هفتم تیر و آیت‌الله بهشتی در نقاط مختلف کشور برگزار شد بازتاب شکست اجلاس صهیونیستی منامه پوتین: لیبرالیسم منسوخ شده است ناگفته‌های یکی از بُریده‌های انجمن حجتیه تفکر انجمن حجتیه افراد را نسبت به شرایط روز جامعه بی‌تفاوت می‌کند نشست مشترک برجام در وین یک گام به جلو رئیس مجلس: مشکلی با مذاکره نداریم مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز صنعت و معدن: ذوب آهن اصفهان مستحق بی‌مهری نیست در تهران و 16 استان برگزار شد مراسم تشییع پیکر مطهر 150 شهید تازه‌ تفحص‌ شده دفاع مقدس جیمی کارتر: ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور مشروعیت ندارد رئیس کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی: بانک مرکزی قصد حذف ارز نیمایی را ندارد چینی‌ها برای سفر به ایران دیگر ویزا لازم ندارند ایران عملیات تروریستی در تونس را محکوم کرد واکنش عراقچی به سخنان برایان هوک یادداشت مدیرمسئول چرا دوقطبی شده‌ایم؟ نشست مشترک برجام در وین یک گام به جلو نشست مشترک برجام در وین یک گام به جلو نشست مشترک برجام در وین یک گام به جلو نشست مشترک برجام در وین یک گام به جلو نشست مشترک برجام در وین یک گام به جلو