پاسخ صریح هند به آمریکا: توافق اس 400 را لغو نمی‌کنیم

یک منبع دیپلماتیک اعلام کرد: هند در نظر دارد به صراحت به وزیر خارجه آمریکا اعلام کند که توافق خرید سامانه اس 400 از روسیه را لغو نمی‌کند.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، قرار است مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در سفری در آینده نزدیک به هند برود و با مقامات این کشور در مورد مسائل مختلف از جمله مسئله خرید سامانه اس 400 روسیه گفت‌و‌گو کند.
این منبع دیپلماتیک اعلام کرد: رهبری هند در نظر دارد به صراحت به آمریکا اعلام کند که توافق خرید سامانه اس 400 روسیه را لغو نمی‌کند.
وی اضافه کرد: هند روابط نظامی دیرینه با روسیه دارد و نمی‌تواند این روابط را کنار بگذارد و این مسئله را در دیدار با پامپئو اعلام خواهد کرد. البته هنوز همه مسائل بر روی میز مذاکرات قرار دارد.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس جمهور در مراسم آغاز استقرار برنامه پرونده الکترونیک سلامت در کشور: اقدامات اخیر آمریکا نشانه قطعی شکست آنهاست زخمی شدن ده‌ها فلسطینی توسط صهیونیستها در جریان تظاهرات علیه «اجلاس بحرین» پاسخ صریح هند به آمریکا: توافق اس 400 را لغو نمی‌کنیم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تاکید کرد: حل مشکل تامین آب شرب جمعیت 4 میلیونی اصفهان در گرو راه‌اندازی سامانه دوم آبرسانی دکتر ظریف: بزرگترین ابزار بازدارندگی ما در برابر قدرت‌های جهانی مردم هستند نتایج جدیدترین نظرسنجی: اکثر آمریکایی‌ها بر حل مسالمت آمیز اختلافات اخیر تهران و واشنگتن تاکید دارند تحریم‌های جدید گفته‌های واشنگتن برای مذاکره با ایران را بی‌اعتبار می‌کند روسیه تحریم‌های جدید علیه ایران را اقدامی نادرست خواند ترامپ در انفعال مطلق برگزاری مراسم گرامیداشت شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی در مسجد نور تهران مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شد واسطه‌ها؛ مانعِ کاهش واقعی قیمت گوشت در بازار وزیر اقتصاد: نرخ واقعی ارز کمتر از هشت هزار تومان است