رئیس‌جمهوری در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی: اصلاح ساختار بودجه نباید بر زندگی مردم تاثیر منفی داشته باشد

رئیس‌جمهوری تاکید کرد: هرگونه تغییر در ساختار بودجه نباید تاثیر منفی و فشاری بر زندگی روزمره مردم و به خصوص معیشت اقشار آسیب‌پذیر جامعه وارد کند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی روز شنبه با حضور سران سه قوه و به ریاست حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن روحانی تشکیل شد و در آن مهم‌ترین موضوعات اقتصادی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت. سران قوا و اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی در این جلسه به ادامه بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون اصلاح ساختار بودجه و ارائه پیشنهادات در این زمینه پرداختند. همچنین گزارشی از یارانه‌های پنهان در بودجه سالانه کل کشور در این جلسه ارائه شد. رئیس‌جمهوری در این جلسه تاکید کرد: هرگونه تغییر در ساختار بودجه باید به نحوی باشد که تاثیر منفی و فشاری بر زندگی روزمره مردم و به خصوص معیشت اقشار آسیب‌پذیر جامعه وارد نشود. همچنین با توجه به نظرات و پیشنهادات اعضا، مقرر شد بررسی این موضوع در جلسه آینده شورای عالی هماهنگی اقتصادی ادامه پیدا کند.
سایر اخبار این روزنامه
مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی به صورت مشترک برای ثبت جهانی به یونسکو می‌رود اربعین میلیونی در انتظار ثبت جهانی حهانبخش محبی‌نیا پس و پیش سقوط پهپاد جاسوسی آمریکا واگذاری ایران خودرو و سایپا تا سال 99 امکان‌پذیر است؟ جراحی خودروسازی با تیغ خصوصی‌سازی با آغاز تابستان، «محدوده کنترل آلودگی هوا» جایگزین «زوج و فرد» و پارک حاشیه‌ای منطقه 2 تهران‌ هوشمند شد نایب رئیس مجلس: ایران برای مقابله با فساد FATF داخلی ایجاد کند احمد توکلی: از دستور کار خارج شدن پالرمو و CFT به معنای بایگانی شدن آن‌ها نیست رئیس ایالات متحده آمریکا بار دیگر برای مذاکرات بدون پیش‌شرط با ایران اعلام آمادگی کرد رئیس‌جمهوری در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی: اصلاح ساختار بودجه نباید بر زندگی مردم تاثیر منفی داشته باشد رئیس قوه قضائیه: پرچم عدالت‌خواهی و مبارزه با ظلم و فساد را امام برافراشت تیم ملی والیبال به‌راحتی استرالیا را هم شکست داد سخنگوی قوه قضائیه: از شنبه آینده ساختار جدیدی در قوه قضائیه اجرا می‌شود ماجرای ملاقات نمایندگان مجلس با بابک زنجانی