یحیی در پدیده شهر خودرو می‌ماند

این روزها شایعات زیادی درباره حضور یحیی گل محمدی در باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد.تا  حدی که مجری برنامه «ورزش و مردم» ، دیروز بر اساس شنیده ها اعلام کرد که یحیی گل محمدی با پرسپولیس به توافق نهایی دست یافته و حتی از مربی سابق پرسپولیس و پدیده (ایگور پانادیچ) به عنوان گزینه حضور دوباره روی نیمکت پدیده شهر خودرو نام برد  و در تلاش بود با اعلام این که آن‌ها (برنامه ورزش و مردم) پیش از این نیز درباره استراماچونی به عنوان سرمربی استقلال خبر درستی را اعلام کرده بودند، صحت خبر خود درباره یحیی و پرسپولیس را نشان دهد.  خبری که خیلی زود از سوی مالک باشگاه تکذیب شد.به هر حال کشمکش بزرگی بین دو باشگاه شکل گرفته است و مدیران باشگاه پرسپولیس از  یحیی به عنوان گزینه اول خود نام می برند.موضوعی که باعث نگرانی  بین هواداران مشهدی شده است.البته تاکنون خود شخص یحیی گل محمدی در این باره هیچ اظهار نظری نکرده و همین مسئله باعث شایعات زیادی شده است که جای تامل دارد. با این شرایط باید همچنان منتظر ماند و دید در پس شایعات مبنی بر مذاکره ایرج عرب با یحیی گل محمدی در روز گذشته و موافقت این مربی با حضور در پرسپولیس و دریافت فهرست بازیکنان مدنظر و همچنین دریافت رضایت نامه از پدیده شهر خودرو و تکذیب های پیاپی مدیران و مالک باشگاه پدیده شهر خودرو چه اتفاقی رخ خواهد داد.همچنین در این زمینه باشگاه شهر خودرو بیانیه تندی منتشر و اعلام کرد که  باشگاه شهر خودروی خراسان به صورت کاملا رسمی اعلام می کند که نه باشگاه پرسپولیس و نه هیچ باشگاه دیگری حق مذاکره با آقای یحیی گل محمدی سرمربی قانونی تیم شهر خودروی خراسان را تا دو فصل دیگر که ایشان با تیم ما قرار داد دارد ، نخواهد داشت و در صورت مسجل شدن پیشنهاد سرمربیگری باشگاهی به سرمربی  تیم شهر خودرو،قطعا آن را از طریق مراجع ذی صلاح تا احقاق حق پیگیری خواهیم کرد.
شکایت می کنیم
مالک باشگاه شهرخودرو در خصوص خبر پیمان یوسفی در برنامه ورزش و مردم مبنی بر این که، گل محمدی سرمربی پرسپولیس شده است ، گفت: این خبر را تکذیب می کنم، صحبتی که در برنامه ورزش و مردم شده صحت ندارد. من امروز(جمعه) به ایران رسیدم . وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است با گل محمدی مذاکره ای شده باشد و او بی اطلاع باشد، افزود: من بعید می دانم چون این کار حرفه ای نیست. ضمن آن که از امروز تمرینات ما آغاز خواهد شد و یحیی گل محمدی هم نفرات خود را معرفی و انتخاب کرده است.مالک باشگاه پدیده تاکید کرد: نمی دانم این اخبار از کجا آمده است؟ کل تیم ما بر اساس افکار گل محمدی برای دو سال بسته شده است. متاسفانه وقتی من نبودم حتی جایگزین گل محمدی را هم برای تیم ما انتخاب کرده اند.وی در خصوص این که دو بازیکن جدید برزیلی برای تیم اش انتخاب کرده است، گفت: طی روزهای آینده برای دو بازیکن برزیلی که انتخاب کرده ایم به جمع بندی خواهیم رسید.
حمیداوی تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس اگر با گل‌محمدی مذاکره کرده باشد، کار غیراخلاقی بوده و مطمئن باشید اگر این مذاکره به ما اثبات شود، از پرسپولیس قطعا شکایت خواهیم کرد. وی خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس همان کار غیراخلاقی را انجام می‌دهد که باشگاه الاهلی عربستان انجام داد. باشگاه الاهلی عربستان در یک کار غیراخلاقی با برانکو که قرارداد داشت مذاکره کرد و حالا مسئولان باشگاه پرسپولیس هم همین کار را انجام می‌دهند. امیدوارم  این مسئله صحت نداشته باشد، وگرنه ما قطعا از پرسپولیس شکایت می‌کنیم.