کارمندان با پس انداز و بازپرداخت 15 ساله خانه دار می شوند

هادی محمدی – محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با خبری خوش درباره خانه دار شدن کارمندان و کسانی که حقوق ثابت دارند به میان خبرنگاران در حاشیه نشست هیئت دولت آمد و گفت : یک تصمیم قاطع و جدی که رئیس جمهور روی آن تاکید ویژه دارد این است که بتوانیم برای مسکن اولی ها و جوانان و کارمندان دولت یک اقدام جامع در سراسر کشور انجام دهیم به نحوی که کارمندان از بدو ورود در صندوق مسکنی که ایجاد می شود پس‌انداز کنند ودر زمان نه چندان زیادی خانه دار شوند و در یک زمانبندی که حداقل 15سال خواهد بود پول آن را پس بدهند. وی افزود: این طرح تدوین شده است و در فرایند بررسی وتصمیم است.
دستگاه های اجرایی برای کارمندان خود زمین تخصیص دهند
به گفته وی دستگاه های اجرایی که زمین دارند می توانند برای کارمندان خود زمین تخصیص دهند.  از الان تا هفته های آینده با دستگاه ها گفت وگو و تفاهم نامه امضا می کنیم البته امیدواریم با تغییر دولت ها این طرح آسیب نبیند.
شکایت ایران از ای تی آر
اسلامی در پاسخ به سوالی درباره سرانجام خرید هواپیما از ایرباس و بویینگ ، خاطرنشان کرد: متاسفانه شرکت های ای تی آر، ایرباس و بویینگ بر خلاف قانون قراردادها را لغو کردند به ویژه ای تی آر که در شرایط رکود اقتصادی بود و قرارداد بست و 13 هواپیما را تحویل داد و بعد  قرارداد را زیر پا گذاشت که بنده از ایران ایر خواستم تا در دادگاه های بین المللی شکایت کند.