شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات آمادگی دارد


استانداری خراسان رضوی دیروز به نقل از آیت‌الله احمد جنتی در دیدار با استاندار خراسان رضوی درمشهد گزارش داد: مدیران دولتی نیز باید در انتخابات پیش رو در جهت اجرای قانون تلاش کنند.
وی همچنین به اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی استاندار خراسان رضوی در این استان اشاره و بیان کرد: الگوی مثلث توسعه اقتصادی سرفصل‌های بسیار خوبی دارد که امیدوارم در اجرای آن موفق باشید. برای تحقق توسعه اقتصادی باید فعالان اقتصادی مجاب به سرمایه‌گذاری در بخش تولید شوند.
وی در ادامه به موضوع حاشیه شهر مشهد هم اشاره و بیان کرد: برای رفع مشکلات حاشیه این کلانشهر کارهای خوبی انجام شده اما برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه باید تداوم یابد.
استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: به دلیل فرسودگی ساختارهای اداری کشور در گام نخست انقلاب اسلامی به توفیقات چشمگیری در حوزه اقتصاد خانوار به ویژه در مناطق روستایی دست پیدا نکرده‌ایم.


علیرضا رزم‌حسینی افزود: طی۴۰ سال حیات انقلاب اسلامی با وجود همه امکانات زیرساختی ایجاد شده در روستاها اعم از جاده، آب، برق و گاز اما شاخص جمعیت شهرها و روستاها معکوس شده به طوری که هم اکنون ۷۴ درصد جمعیت خراسان رضوی در مناطق شهری سکونت دارند.
وی ادامه داد: بهبود وضعیت اقتصاد خانوار روستایی و تحقق سیاست توسعه متوازن در دستور کار قرار دارد. برای دستیابی به این هدف «طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی» با مشارکت معین‌های توسعه گرا و ارکان مختلف حاکمیت در خراسان رضوی کلید خورده است.
سایر اخبار این روزنامه
واشنگتن‌پست: سخنان رهبر ایران همان‌«آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» بود بار آمریکا را به دوش نکشید! (یادداشت روز) اخبار ویژه فضای مجازی نباید حیاط خلوت قانون‌شکنان باشد سرعت غنی‌سازی 4 برابر شد 10 روز دیگر از سقف 300 کیلو عبور می‌کنیم ارتش یمن: ائتلاف سعودی به گریه افتاده است تولید 1300 قطعه با یک دهم قیمت تمام شده در شرایط تحریم روحانی: فرصت اروپا برای جبران بسیار کوتاه است ویژه برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات آمادگی دارد سرعت غنی‌سازی 4 برابر شد 10 روز دیگر از سقف 300 کیلو عبور می‌کنیم اختلاف در کاخ سفید درباره ایران تحریم‌ها ایرانی‌ها را متحد کرد وزیر ارتباطات از مجلس کارت زرد گرفت چالش‌های حقوقی لایحه « اعطای تابعیت به فرزندان مادران ایرانی از ازدواج با اتباع خارجی» با ما در فضای مجازی همراه باشید سرعت غنی‌سازی 4 برابر شد 10 روز دیگر از سقف 300 کیلو عبور می‌کنیم سرعت غنی‌سازی 4 برابر شد 10 روز دیگر از سقف 300 کیلو عبور می‌کنیم