بازدید سرزده آیت‌الله رئیسی از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه


به گزارش روابط عمومی قوه قضائیه، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در این بازدید ضمن حضور در مرکز مدیریت خطوط، از نزدیک در جریان روند اتصال خطوط تلفنی مردم به کارشناسان حقوقی، میزان تماس‌های تلفنی، میزان معطلی مردم و کیفیت پاسخگویی کارشناسان قرار گرفت و دستورات لازم را برای بهبود فرآیندهای موجود صادر کرد.
رئیس ‌قوه قضائیه همچنین برخی از پیام‌های ضبط‌شده مردمی و مشکلات اعلام‌شده از سوی شهروندان را شنید و مورد ارزیابی قرار داد.
رئیس ‌مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه نیز در حاشیه این بازدید، توضیحاتی درباره فعالیت‌های مرکز ارائه کرد.
همچنین کارشناسان حقوقی و قضات مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه در جریان این بازدید، به سؤالات آیت‌الله رئیسی پاسخ دادند و به ارائه آماری از فراوانی موضوعات مطرح‌شده و دغدغه‌های مردم در تماس با مرکز 129 پرداختند.
سایر اخبار این روزنامه
سهم ناچیز ایران از بازار چند هزار میلیارد دلاری غذای حلال در جهان تحقیر آمریکا، مقاومت ملت! (یادداشت میهمان) اخبار ویژه ولنگاری فرهنگی به وحشی گری رسید بسیجیان گیلان کجا هستند؟! سازمان ملل: مسکن مهر تجربه‌ای منحصربه‌فرد و قابل انتقال به سایر کشورهاست مدیر مسئول کیهان برای تفهیم اتهام درباره ۹ فقره از ۲۷ شکایت به دادگاه رفت افغانستان بعد از 18 سال حضور آمریکا ناامن‌ترین کشور جهان تحریم‌های نفتی آمریکا با توسعه پتروپالایشگاه‌ها بی‌اثر می‌شود اسرائیل،‌ امارات، عربستان و حتی آمریکا می‌توانند عامل حادثه نفتکش‌ها باشند بازدید سرزده آیت‌الله رئیسی از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه پيروزى قاطع تيم ملى واليبال مقابل روسيه ايران در صدر جدول ليگ ملت‌ها باقى ماند برگزیت و آشوب‌های سیاسی آن انگلیس را مضحکه خاص و عام کرده است سهم ناچیز ایران از بازار چند هزار میلیارد دلاری غذای حلال در جهان سهم ناچیز ایران از بازار چند هزار میلیارد دلاری غذای حلال در جهان