مدیر مسئول کیهان برای تفهیم اتهام درباره ۹ فقره از ۲۷ شکایت به دادگاه رفت


 وی طی ۳ ماه اخیر  بیش از ۴ بار برای تفهیم اتهام درباره شکایت‌های متعددی که بیشترین آنها از سوی نهاد ریاست جمهوری و برخی وزارتخانه‌ها بوده است به دادگاه احضار شده است.
 نهاد ریاست جمهوری با بیشترین شکایات و وزارت نفت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، شورای عالی امنیت ملی، مجلس شورای اسلامی، هیئت نظارت بر مطبوعات، مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی، پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس و چند شاکی غیر‌دولتی از جمله شاکیان روزنامه کیهان هستند. ‬
به گزارش یک منبع موثق علاوه بر ۲۷ شکایت کنونی، شکایات فراوان دیگری علیه روزنامه کیهان به دادگاه ارائه شده که هنوز به مدیر مسئول کیهان ابلاغ نشده و گفته می‌شود به علت تراکم شکایت‌ها، قرار است بعد از رسیدگی به ۲۷ شکایتی که در جریان است نوبت به طرح آنها برسد.
گفتنی است برخی از شکایت‌ها به‌اندازه‌ای بی‌پایه و اساس و غیر‌حقوقی است که به نظر می‌رسد با هدف اتلاف وقت کیهان مطرح شده است. به عنوان مثال در مواردی به درج مطلب و گزارشی در کیهان اعتراض داشته و علیه آن شکایت کرده‌اند که عین همان گزارش در اسناد رسمی دولت نیز آمده است!


سایر اخبار این روزنامه
سهم ناچیز ایران از بازار چند هزار میلیارد دلاری غذای حلال در جهان تحقیر آمریکا، مقاومت ملت! (یادداشت میهمان) اخبار ویژه ولنگاری فرهنگی به وحشی گری رسید بسیجیان گیلان کجا هستند؟! سازمان ملل: مسکن مهر تجربه‌ای منحصربه‌فرد و قابل انتقال به سایر کشورهاست مدیر مسئول کیهان برای تفهیم اتهام درباره ۹ فقره از ۲۷ شکایت به دادگاه رفت افغانستان بعد از 18 سال حضور آمریکا ناامن‌ترین کشور جهان تحریم‌های نفتی آمریکا با توسعه پتروپالایشگاه‌ها بی‌اثر می‌شود اسرائیل،‌ امارات، عربستان و حتی آمریکا می‌توانند عامل حادثه نفتکش‌ها باشند بازدید سرزده آیت‌الله رئیسی از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه پيروزى قاطع تيم ملى واليبال مقابل روسيه ايران در صدر جدول ليگ ملت‌ها باقى ماند برگزیت و آشوب‌های سیاسی آن انگلیس را مضحکه خاص و عام کرده است سهم ناچیز ایران از بازار چند هزار میلیارد دلاری غذای حلال در جهان سهم ناچیز ایران از بازار چند هزار میلیارد دلاری غذای حلال در جهان