تشکیل جبهه جهانی «نه به معامله قرن»

منابع مطلع از تشکیل یک جبهه جهانی تحت عنوان "نه به معامله قرن" در آستانه برگزاری نشست اقتصادی بحرین خبر دادند.
به گزارش ایسنا، همزمان با نزدیک شدن موعد برگزاری کارگاه اقتصادی بحرین به عنوان بخشی از طرح صلح آمریکا برای فلسطین و رژیم صهیونیستی، منابع آگاه از تشکیل و آغاز به کار جبهه جهانی "نه به معامله قرن" خبر دادند.
این جبهه متشکل از نهادها و بخش‌های جامعه مدنی و جوانان در کشورهای مختلف است. طبق بیانیه حامیان این جبهه فعالیت‌های آن شامل اطلاعات، تولیدات فنی و اقدامات میدانی است.
در این بیانیه آمده است: کسانی که تصمیم به برگزاری کارگاه بحرین گرفتند با صحبت کردن درباره آن سعی در کوچک نشان دادن اهداف آن کردند اما حقیقت این است که این کارگاه یک مقدمه و تقریبا یک راه اجباری به منظور عادی سازی جو برای پذیرش چشم‌پوشی از امتیازهای اصلی و بستن مساله فلسطین است.


حامیان این جبهه همچنین خواستار همکاری با فعالیت‌های آن برای ناکام گذاشتن معامله قرن شدند.
بحرین در روزهای 4و5 تیرماه با همکاری آمریکا میزبان کارگاه اقتصادی با عنوان "صلح برای شکوفایی" خواهد بود.
هدف از این کارگاه اجرای طرح پیشنهادی آمریکا برای صلح مشهور به "معامله قرن" است که براساس آن فلسطینی‌ها مجبور هستند امتیازات ناعادلانه‌ای را به اسرائیل بدهند.
سایر اخبار این روزنامه
معافیت خرید گاز و برق از ایران برای دولت عراق سه ماه تمدید شد توافق روسیه و اتحادیه اروپا برای حذف دلار در مبادلات تجاری رئیس جمهور روسیه: برای حل و فصل مسائل مربوط به ایران هیچ راهی جز برجام نیست دیپلمات سابق انگلیس: هیچ دولت عاقلی پیشنهادات ترامپ را نمی‌پذیرد ترامپ: ملکه انگلیس تجربه‌ای خوشایندتر از دیدار با من در 25 سال گذشته نداشته است واکنش مقامات سعودی به خبر افتتاح اولین "دیسکوی حلال" در عربستان! دکتر روحانی در نشست سران کنفرانس تعامل و اعتمادسازی در آسیا (سیکا): بی ثباتی سوریه، عراق، افقانستان و یمن نتیجه سیاست های دولت کنونی آمریکاست توطئه جدید آمریکایی-سعودی برای شرق سوریه حمایت مدیر سابق اف‌بی‌آی از آغاز استیضاح ترامپ تشکیل جبهه جهانی «نه به معامله قرن» ارتش یمن: موشک‌های ما تا سرزمین‌های‌ اشغالی هم می‌رسد؛ جنگ بزودی تمام می‌شود رئیس جمهور «قانون حفاظت از خاک» را ابلاغ کرد عفو و تخفیف مجازات 582 نفر از محکومان تعزیرات با موافقت رهبر انقلاب سازمان سنجش آموزش کشور: ضوابط سهمیه داوطلبان سیل زده مرداد منتشر می‌شود معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی: باغ پرتره هنرمندان معاصر ساخته می‌شود هشدار رئیس کمیته انتقال محکومان: هموطنان خارج از کشور به قوانین کشورها احترام بگذارند رئیس سازمان حج و زیارت: ارز همراه زائران حج 200 دلار تعیین شد رمز سرخوردگی ترامپ