ترامپ: ملکه انگلیس تجربه‌ای خوشایندتر از دیدار با من در 25 سال گذشته نداشته است

دونالد ترامپ مدعی شد، ملکه انگلیس در زمان دیدار اخیرش با او به حدی حال خوش پیدا کرده که در 25 سال گذشته اتفاقی خوشایندتر از آن را تجربه نکرده است.
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با برنامه تلویزیونی "فاکس‌اند فرندز" گفت: من رابطه‌ای عالی با او (ملکه انگلیس) دارم و ما به خنده و خوش گذراندن پرداختیم. افراد نزدیک به ملکه گفتند که او در 25 سال گذشته تا کنون انقدرحال خوش پیدا نکرده بود. حتی از من انتقاد شد و گفتند ما بیش از حد با یکدیگر خوش گذراندیم.
این اظهارات دونالد ترامپ درحالی مطرح شد که او چند روز پیش سفر رسمی خود را به انگلیس انجام داد و در جریان این سفر به ملاقات ملکه الیزابت دوم که 93 سال سن داشته و تاکنون با 12 رئیس‌جمهور آمریکا دیدار کرده، رفت.
ترامپ و ملکه انگلیس در این دیدار بر اهمیت روابط آمریکا و بریتانیا تاکید کرده و در مراسم رسمی دیدار آنها، مقام‌های دولت آمریکا و انگلیس و همچنین اعضای خاندان سلطنتی بریتانیا و خانواده ترامپ حضور داشتند.


رئیس جمهور آمریکا به‌رغم اعتراضات گسترده‌ای که از جانب انگلیسی‌ها در زمان سفر او به کشورشان برپا شد، تنها از لذت بردن از اتفاقات مربوط به این سفر صحبت کرد. او در زمان دیدار با ملکه انگلیس و خاندان سلطنتی این کشور گفت: قسمت لندن مربوط به سفر من خیلی خوب به پیش می‌رود و ملکه و کل خاندان سلطنتی شگفت‌انگیز بوده‌اند و روابط ما با بریتانیا بسیار قدرتمند است و جمعی از مردم و خیرخواهانی که کشور ما را دوست دارند، وجود داشت.
ترامپ در عین حال در همان زمان مدعی شد: من هنوز اعتراضاتی ندیده‌ام اما مطمئنم رسانه‌های اخبار دروغ به سختی تلاش خواهند کرد تا آنها را پیدا کنند. همه جا عشقی بزرگ وجود داشت و همچنین یک توافق تجاری بزرگ میان کشورهای ما به مجرد رهایی پیدا کردن بریتانیا از زنجیرهای اتحادیه اروپا وجود خواهد داشت و هم‌اکنون صحبت درباره آن شروع شده است.
سایر اخبار این روزنامه
معافیت خرید گاز و برق از ایران برای دولت عراق سه ماه تمدید شد توافق روسیه و اتحادیه اروپا برای حذف دلار در مبادلات تجاری رئیس جمهور روسیه: برای حل و فصل مسائل مربوط به ایران هیچ راهی جز برجام نیست دیپلمات سابق انگلیس: هیچ دولت عاقلی پیشنهادات ترامپ را نمی‌پذیرد ترامپ: ملکه انگلیس تجربه‌ای خوشایندتر از دیدار با من در 25 سال گذشته نداشته است واکنش مقامات سعودی به خبر افتتاح اولین "دیسکوی حلال" در عربستان! دکتر روحانی در نشست سران کنفرانس تعامل و اعتمادسازی در آسیا (سیکا): بی ثباتی سوریه، عراق، افقانستان و یمن نتیجه سیاست های دولت کنونی آمریکاست توطئه جدید آمریکایی-سعودی برای شرق سوریه حمایت مدیر سابق اف‌بی‌آی از آغاز استیضاح ترامپ تشکیل جبهه جهانی «نه به معامله قرن» ارتش یمن: موشک‌های ما تا سرزمین‌های‌ اشغالی هم می‌رسد؛ جنگ بزودی تمام می‌شود رئیس جمهور «قانون حفاظت از خاک» را ابلاغ کرد عفو و تخفیف مجازات 582 نفر از محکومان تعزیرات با موافقت رهبر انقلاب سازمان سنجش آموزش کشور: ضوابط سهمیه داوطلبان سیل زده مرداد منتشر می‌شود معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی: باغ پرتره هنرمندان معاصر ساخته می‌شود هشدار رئیس کمیته انتقال محکومان: هموطنان خارج از کشور به قوانین کشورها احترام بگذارند رئیس سازمان حج و زیارت: ارز همراه زائران حج 200 دلار تعیین شد رمز سرخوردگی ترامپ