رئیس جمهور روسیه: برای حل و فصل مسائل مربوط به ایران هیچ راهی جز برجام نیست

رئیس جمهور روسیه در سخنرانی خود در تاجیکستان تاکید کرد: برای حل و فصل مسائل حول و حوش ایران راهی به جز برجام نیست.
ولادیمیر پوتین در کمتر از یک روز بار دیگر به آمریکا برای خروج از توافق هسته‌ای با ایران موسوم به برجام تاخت و اعلام کرد که همه نگران آینده این توافق هستند.
وی در نشست سران تعامل و اقدامات اعتماد ساز در آسیا (سیکا) در شهر دوشنبه تاجیکستان بار دیگر تاکید کرد: روسیه برای اجرای کامل برجام توسط تمام شرکت کنندگان در آن تلاش می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: خروج آمریکا از برجام اجرای این توافق بین‌المللی را دشوارتر کرده است و این مساله بر نظام منع انتشار سلاح هسته‌ای در جهان تاثیر منفی گذاشته است.
رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه معتقدیم اجرای برجام تنها راه درست است، اظهار کرد: روسیه به اجرای کامل برجام خواهد پرداخت.
سایر اخبار این روزنامه
معافیت خرید گاز و برق از ایران برای دولت عراق سه ماه تمدید شد توافق روسیه و اتحادیه اروپا برای حذف دلار در مبادلات تجاری رئیس جمهور روسیه: برای حل و فصل مسائل مربوط به ایران هیچ راهی جز برجام نیست دیپلمات سابق انگلیس: هیچ دولت عاقلی پیشنهادات ترامپ را نمی‌پذیرد ترامپ: ملکه انگلیس تجربه‌ای خوشایندتر از دیدار با من در 25 سال گذشته نداشته است واکنش مقامات سعودی به خبر افتتاح اولین "دیسکوی حلال" در عربستان! دکتر روحانی در نشست سران کنفرانس تعامل و اعتمادسازی در آسیا (سیکا): بی ثباتی سوریه، عراق، افقانستان و یمن نتیجه سیاست های دولت کنونی آمریکاست توطئه جدید آمریکایی-سعودی برای شرق سوریه حمایت مدیر سابق اف‌بی‌آی از آغاز استیضاح ترامپ تشکیل جبهه جهانی «نه به معامله قرن» ارتش یمن: موشک‌های ما تا سرزمین‌های‌ اشغالی هم می‌رسد؛ جنگ بزودی تمام می‌شود رئیس جمهور «قانون حفاظت از خاک» را ابلاغ کرد عفو و تخفیف مجازات 582 نفر از محکومان تعزیرات با موافقت رهبر انقلاب سازمان سنجش آموزش کشور: ضوابط سهمیه داوطلبان سیل زده مرداد منتشر می‌شود معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی: باغ پرتره هنرمندان معاصر ساخته می‌شود هشدار رئیس کمیته انتقال محکومان: هموطنان خارج از کشور به قوانین کشورها احترام بگذارند رئیس سازمان حج و زیارت: ارز همراه زائران حج 200 دلار تعیین شد رمز سرخوردگی ترامپ