کاپیتان آبی ها در سبد خرید شهر خودرو

روز گذشته یک خبر خیلی مهم در فضای مجازی پیچید و خیلی زود هم تکذیب شد. موضوعی که از توافق سیدمهدی رحمتی کاپیتان نامدار استقلال با مدیران شهرخودرو خبر می داد. جواد طاری بخش، سخنگوی باشگاه شهر خودرو درباره این خبر مهم و جنجالی گفت:بنا به لیست یحیی گل محمدی ، با سید مهدی رحمتی جلساتی داشتیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم.اما خود رحمتی با توجه به دلایلی شخصی چند روزی زمان خواست که نظر نهایی خود را اعلام کند .  مذاکره باشگاه با وی مثبت بوده است.
اما شنیده ها حاکی از این است که انتقال رحمتی به شهر خودرو انجام شده و حتی قراردادی هم به امضا رسیده که هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.حکایت از این قرار است که رحمتی سه شنبه شب گذشته در جلسه ای که از ساعت 9 شب آغاز شد و تا نیمه شب ادامه داشت، با توجه به درخواست گل محمدی با مدیران شهر خودرو مذاکره کرد و در نهایت مدیران این مجموعه که در دفتر کار خود در شهر خودرو و در جاده کرج میزبان رحمتی بودند، توانستند او را مجاب کنند تا برای امضای قرارداد با این باشگاه مشهدی که سال آینده در لیگ قهرمانان حضور دارد، مخالفت نکند و راهی نماینده مشهد در لیگ برتر شود. رحمتی پیش از این دو مرتبه استقلال را ترک کرده بود و حالا انتقال او به نماینده مشهد که هدایت آن را یکی از دوستان قدیمی رحمتی بر عهده دارد می تواند تجربه ای متفاوت در سال های پایانی فوتبال او باشد که در این مدت با فراز و نشیب زیادی همراه بوده است.  سیدمهدی رحمتی که در دو فصل اخیر به همراه حسینی چالش های فراوانی را برای حضور در لیست نفرات اصلی داشت، پس از سال ها حضور در جمع استقلالی ها، به مذاکره با مسئولان تیم شهرخودرو پرداخت و در نهایت برای حضور در این تیم توافق کرد و بدین ترتیب یکی از مهم ترین چهره های فوتبالی لیگ برتر در لیگ نوزدهم را با پیراهن تیم شهرخودرو خواهیم دید.
شایان ذکر است، سید مهدی رحمتی با حضور در درون دروازه تیم فجرسپاسی خود را به فوتبالی ها شناساند وپس از آن  در تیم سپاهان تبدیل به یک ستاره سپس به جمع آبی های پایتخت اضافه شد و از آن زمان تاکنون وی سه بار اقدام  به خروج از جمع استقلالی ها کرده است. رحمتی برای اولین بار در سال 86 از جمع استقلالی ها جدا شد و برای تیم های مس کرمان و سپاهان اصفهان بازی کرد. دومین حضور خود در استقلال را در سال 93 به ثبت رساند و از این تیم راهی پیکان شد و در نهایت جدایی این روزهای وی را می توان هت تریک او در جدایی از جمع آبی ها دانست. حال باید دید توافق بین مهدی رحمتی و باشگاه پدیده چه زمانی رسمی می شود و تصویر قرارداد مشترک انتشار خواهد یافت.
سفر حمیداوی به برزیل


در ادامه تغییر و تحولات در باشگاه شهر خودرو که این روزها به دنبال بستن تیمی قدرتمند برای حضور در لیگ نوزدهم و همین طور آماده کردن لیگ قهرمانان آسیاست، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه دیروز عازم برزیل شد تا بازیکنان مورد نیاز یحیی گل محمدی را مدنظر قرار دهد. همچنین در ایران هم با مهاجم برزیلی باتجربه و کاربلدی که سال هاست در لیگ برتر ایران توپ می زند، یعنی لوسیانو پریرا مذاکره شده است. همچنین خبر رسیده که محمد قاسمی نژاد در راه فولاد خوزستان است و مسعود ریگی هم از شهر خودرو جدا شده که روز گذشته مذاکرات جدی با باشگاه استقلال داشته و هیچ بعید نیست یکی از اولین خریدهای آبی‌ها در نقل و انتقالات تابستانی لقب بگیرد.
از طرفی "ساکت الهامی" ، مربی فصل گذشته نیز از این تیم جدا شد. وی درباره این جدایی گفت:قرارداد من با تیم شهر خودرو تمام شده است و یک ماه قبل به باشگاه اعلام کردم قصد پیوستن به تیم جدیدی دارم. بنابراین بحث کنار گذاشتن من از این تیم که از سوی رسانه ها اعلام شده است، درست نیست. من حتی با دو باشگاه برای فصل جدید مذاکره کرده ام و به زودی نام تیم جدید خود را اعلام خواهم کرد. البته از این اتفاق ناراحت نیستم. وی افزود: یک روز بعد از آخرین بازی در لیگ برتر به قائم مقام و همچنین مالک تیم اعلام کردم من فصل آینده در تیم نخواهم ماند. این اتفاق نزدیک به یک ماه پیش رخ داده بود.