میهمــان ناخوانـده‌!

1. صبح دیروز کمیته ملی المپیک میزبان بسیاری از پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزشی بود. مراسمی که جمعی از پیشکسوتان و روسای فدراسیون‌های ورزشی قرار بود با سید‌حسن خمینی دیدار کنند. رییس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش و جوانان هم در مراسم بودند و طبیعی هم بود که تعداد قابل توجهی از خبرنگاران و عکاسان در کمیته ملی المپیک باشند.
هنوز مراسم در ابتدای خودش  بود و حتی سیدحسن خمینی هم به سئول نرسیده بود که یکی از پرحاشیه‌ترین چهره‌های این روزها وارد ساختمان کمیته شد. فرهاد مجیدی تک و تنها وارد کمیته شد و مستقیم با آسانسور به طبقه بالا رفت! طوری که انگار با یکی از مدیران کمیته قرار ملاقات دارد اما شاید نمی‌دانست که تمامی مدیران کمیته از جزء تا کل در طبقه پایین هستند!
تا همین ‌جای ماجرا تنها نتیجه‌گیری ممکن این است که صبح دیروز، هیچ‌کسی در کمیته منتظر مجیدی نبوده و به عبارت دیگر فرهاد آبی‌ها حتی به مراسم پیشکسوت‌ها هم دعوت نشده بوده است!
2. فرهاد به طبقه بالا رفت و وقتی متوجه خالی بودن اتاق‌ها و نبودن مسوولان کمیته شد، به طبقه پایین برگشت. برگشتی که مصادف شد با ورود سید‌حسن خمینی به سالن کمیته که با صالحی‌امیری و دیگر مدیران همراهی می‌شد. برخورد فرهاد با صالحی‌امیری که گویا هدف حضور فرهاد در کمیته بود، به همان سلام و علیک و مصافحه خلاصه شد.


در ادامه برنامه دیگر حضور چهره شناخته شده‌ای مانند فرهاد مجیدی به چشم نیامد چون در پشت سر سید‌حسن خمینی و صالحی‌امیری به موزه ورزش رفت اما فرصتی برای صحبت پیدا نکرد و با فاصله از جمع ایستاده بود. در ادامه هم که برنامه در طبقه پایین و در میان پیشکسوتان ادامه پیدا کرد، دیگر کسی مجیدی را ندید و سرمربی هفته‌های پایانی آبی‌ها بی ‌سر و صدا مراسم را ترک کرد.
3. ظاهر ماجرا دو حالت بیشتر ندارد. یا مجیدی بی‌خبر از این مراسم آمده بود تا مذاکراتش را با صالحی‌امیری انجام دهد و نظر مثبت او را برای نشستن روی نیمکت تیم امید جلب کند و یا با علم به برگزاری چنین مراسمی در کمیته و حضور قابل توجه رسانه‌ها، آمده بود تا در کنار رییس کمیته دیده شود تا مانند سناریوی پیاده شده، اینطور قلمداد شود که مربیگری او در تیم امید تأیید شده و حضورش در این مراسم گواهی بر موافقت صالحی‌امیری است.
کما اینکه اطلاعاتی در اختیار «ایران ورزشی» قرار گرفته که صالحی‌امیری به هیچ‌وجه با شیوه انتخاب مجیدی موافق نیست. اینطور که شنیده می‌شود مهدی تاج در واکنش به سوال صالحی‌امیری اعلام کرده که هنوز تصمیم قطعی درباره مجیدی گرفته نشده است! اظهارنظری که به هیچ‌وجه باور‌پذیر نبوده و تقریبا همه رسانه‌ها مجیدی را به طور رسمی سرمربی تیم امید اعلام کرده‌اند.
در مجموع برخی رسانه‌ها ماجرای حضور مجیدی در کمیته را حمل بر موافقت صالحی‌امیری کردند. آن هم در صورتی که شنیده می‌شود کمیته ملی المپیک منتظر است تا مدیران فدراسیون توضیحات تکمیلی و دلایل خود را برای انتخاب مجیدی عنوان کنند تا در این باره اظهارنظر کنند.