عضو شورای نگهبان: سلایق شخصی در تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات کنار گذاشته شود

عضو شورای نگهبان گفت: در تایید یا رد صلاحیت‌ها باید سلایق شخصی کنار گذاشته شود و آنچه در این زمینه اهمیت دارد عمل به قانون و شرع مقدس است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
به گزارش ایرنا، آقای مهدی شب‌زنده‌دار جهرمی، افزود: نباید در تایید صلاحیت افراد تسامح و خلاف قانون عمل شود و هدف شورای نگهبان عمل به قانون و رعایت شرع مقدس است.
وی اظهارداشت: باندبازی، حزب‌گرایی، قوم و خویش‌بازی خلاف قانون است و یک ناظر شورای نگهبان باید در مقام نظارت هیچ فرقی میان برادرش و سایرافراد قائل نباشد.
شب زنده‌دار جهرمی افزود: وسواسی بودن و نامتعادل عمل کردن نیز امری غلط است و مفهوم انقلابی‌بودن، بی‌ضابطه عمل کردن نیست و باید قانون اساسی معیار باشد.


عضو شورای نگهبان بیان کرد: درست است که مشکلات داخلی و خارجی سبب شده تا گلایه‌هایی در جامعه وجود داشته باشد، اما مردم تمام مسائل را به یکدیگر پیوند نمی‌زنند و با بصیرت، صبر و انقلابی خود در مناسبت‌های مختلف این وفاداری به نظام و انقلاب را به اثبات می‌رسانند.
براساس برنامه اعلام شده، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان دوم اسفند 98 در کشور برگزار خواهد شد.
سایر اخبار این روزنامه
وزیر اقتصاد خبر داد: واگذاری بنگاه‌های اقتصادی دولتی به کارگران به صورت شورایی ترامپ، رئیس جمهوری چین را تهدید کرد با موافقت نمایندگان بودجه شرکت‌های دولتی جداگانه در مجلس بررسی می‌شود معاون اول رئیس جمهوری: نباید در مبارزه با مفاسد اقتصادی تعلل کنیم سخنگوی قوه قضائیه خبر داد: ابلاغ آئین نامه اجرایی قانون رسیدگی به دارایی مقامات روزنامه لبنانی البناء: آزادی نزار زاکا نشانه هوشمندی ایرانی‌ها بود نوبخت: قطعه یک آزادراه تهران شمال تا پایان امسال افتتاح می‌شود لاوروف خبر داد کمیسیون مشترک برجام این ماه برگزار می‌شود یادداشت مدیرمسئول شمال کشور را دریابید ارتش یمن: تمام فرودگاه‌های عربستان را هدف قرار می‌دهیم سخنگوی سپاه: فرار و دستگیری چند تن از سرداران سپاه صحت ندارد عضو شورای نگهبان: سلایق شخصی در تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات کنار گذاشته شود امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان انرژی اتمی ایران و کمیسیون انرژی اتمی افغانستان هفتمین جلسه دادگاه متهمان بانک سرمایه برگزار شد آخرین دفاع هادی رضوی رئیس پلیس تهران: «حیات شبانه» در تهران نداریم