جوابیه سازمان زیباسازی شهر تهران به یک گزارش روزنامه جمهوری اسلامی

آقای برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با ارسال جوابیه‌ای به گزارش روزنامه جمهوری اسلامی که در تاریخ 12 خردادماه 98 با عنوان «تبلیغات غیراخلاقی در بیلبوردهای شهری» به چاپ رسید، توضیحات زیر را ارائه کرد.
1- تصاویری که از مطالب غیراخلاقی در آن روزنامه وزین چاپ شده است جعلی، فتوشاپی و دستکاری شدن آنها کاملاً مشهود و واضح است و در این دوره مدیریت شهری به هیچ‌وجه چنین تبلیغاتی در سطح شهر تهران اکران نشده است.
2- روزنامه جمهوری اسلامی با سال‌ها تجربه از قدیمی‌ترین روزنامه‌های کشور است لذا انتظار نمی‌رفت که بدون ذکر مصداق و حتی کوچکترین نشانی از محل نصب این بیلبوردها اقدام به انتشار مطالبی کند که در صحت و سقم آن ابهام و سوال بسیار وجود دارد. بهتر این بود که این روزنامه با ارائه نشانی محل نصب این بیلبوردها گزارش خود را با دلایل و مدارک کافی متقن می‌نمود.
3- ازسوی دیگر انتظار می‌رود قبل از انتشار چنین گزارشی و به منظور آگاهی از صحت و سقم وجود چنین تابلوهایی با مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران تماس حاصل می‌کردند که متاسفانه چنین اقدامی صورت نگرفته است.


*توضیح گزارشگر روزنامه جمهوری اسلامی
با مراجعه به متن گزارش مشخص است که ما هیچگاه نگفتیم این بیلبوردها در تهران نصب شده است بلکه همواره «کشور» مطرح بود.
در پایان گزارش تنها نکته‌ای که در مورد تهران بیان شد این بود که در تهران بالغ بر دو هزار تابلو و بیلبورد وجود دارد و حتی در توصیه به مراقبت هم از شهر تهران نام نبردیم بلکه عنوان «مجموعه زیباسازی‌های شهرداری‌ها» بیان شد.
زمینه اصلی گزارش روزنامه جمهوری اسلامی هم بیلبورد تبلیغی و ضداخلاقی و استفاده ابزاری از زن در بیلبورد تبلیغی آرایشگاهی زنانه در شهرستان بابل بوده است که متاسفانه مجریان و طراحان بیلبورد تبلیغی خانمی را در ارتفاع زیاد کنار بیلبورد تبلیغی نشاندند و با اعتراض مردم و ائمه جمعه و جماعت آن بیلبورد اهانت‌آمیز به مقام زن برچیده شد.
وقتی فضای مجازی مملو از تابلوهای دروغین سطح شهر تهران شده است کاش مسئولان شهرداری همانند سایر اخبار شهری موجود در فضای مجازی زودتر موضع‌گیری می‌کردند و افکار عمومی را از طریق پلیس فتا نسبت به اقدامات خلاف شرع و قانون برخی متخلفان در فضای مجازی آگاه می‌ساختند. ضمناً روزنامه جمهوری اسلامی هم تلاش کرد با مدیرعامل سابق زیباسازی شهرداری تهران مصاحبه‌ای در همین زمینه انجام دهد که به واسطه تغییر پست، مایل به گفتگو نبود.
سایر اخبار این روزنامه
سرپرست سازمان امور مالیاتی کشور: دریافت کنندگان بیش از 20 سکه باید مالیات بپردازند رهبر انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم مردم در حرم امام خمینی(ره): منطق مقاومت، درس بزرگ امام برای ملت و مسئولان است وزیرخارجه آلمان برای بررسی راه‌های حفظ برجام دوشنبه به تهران می‌آید حمایت مجدد روسیه، چین و انگلیس از برجام ابراز ارادتی به حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر احمد احمدی به‌مناسبت اولین سالروز درگذشت استاد اخلاق حوزه و دانشگاه یادداشت مدیرمسئول پیش‌شرط ایجاد امت اسلامی سناتور سندرز: ترامپ با پیوستن به برجام جدیت خود را برای مذاکره نشان دهد پدافند هوایی یمن از شکار پهپاد آمریکایی بر فراز الحدیده خبر داد جوابیه سازمان زیباسازی شهر تهران به یک گزارش روزنامه جمهوری اسلامی استعفا یا اجبار به استعفای وزیر آموزش و پرورش! سخنی با رئیس‌جمهور درباره آموزش و پرورش رهبر انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم مردم در حرم امام خمینی(ره): منطق مقاومت، درس بزرگ امام برای ملت و مسئولان است رهبر انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم مردم در حرم امام خمینی(ره): منطق مقاومت، درس بزرگ امام برای ملت و مسئولان است رهبر انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم مردم در حرم امام خمینی(ره): منطق مقاومت، درس بزرگ امام برای ملت و مسئولان است رهبر انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم مردم در حرم امام خمینی(ره): منطق مقاومت، درس بزرگ امام برای ملت و مسئولان است رهبر انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم مردم در حرم امام خمینی(ره): منطق مقاومت، درس بزرگ امام برای ملت و مسئولان است