انصارالله یمن: از مرحله دفاع وارد مرحله حمله شده‌ایم

وزیر دفاع دولت وابسته به انصارالله یمن ائتلاف متجاوز عربی را به حوادث غافلگیرکننده و پیش‌بینی نشده تهدید کرد.
به گزارش روزنامه رای الیوم، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع یمن تاکید کرد: ما شاهد پیشرفت و ارتقا در دستاوردهای تسلیحاتی و فنی صنایع نظامی براساس شرایط کنونی و ضرورت دفاع از حاکمیت و استقلال کشور هستیم. ما موشکها و پهپادهای خود را ارتقا داده و راکت‌ها و سلاح‌های زیادی تولید کرده‌ایم و اکنون در مراحل آخر آمادگی و ارتقا و ساخت صنایع دفاع هوایی مختلف هستیم.
وی افزود: ما متجاوزان را با حوادث غافلگیرکننده‌ای که به هیچ وجه پیش‌بینی‌اش نکرده باشند، آشفته خواهیم کرد.
العاطفی گفت: ما اجرای مرحله گذراز دفاع به حمله را آغاز کرده‌ایم. با وجود تمامی این دستاوردهای منحصربه فرد اما باز هم تاکید می‌کنیم که براساس توافق سوئد دستانمان به سوی صلح دراز است.


وی گفت: ما تحت نظارت سازمان ملل به صورت یکجانبه به اجرای مرحله اول عقب‌نشینی و استقرار مجدد در بنادر الحدیده، الصلیف و راس عیسی پرداختیم این درحالی است که ما آمادگی و توانایی لازم برای دفاع از این شهر تا ده‌ها سال دیگر را نیز داریم.
وی افزود: ائتلاف سعودی همچنان به کشتار مردم یمن با موشک‌ها، سلاح‌ها و محاصره زمینی، دریایی و هوایی و جلوگیری از ورود دارو و غذا ادامه می‌دهد.
وزیر دفاع یمن در پایان گفت: همه خاک یمن را آزاد خواهیم و از یکپارچگی و تمامیت ارضی جمهوری یمن دفاع خواهیم کرد و نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی، امروز ابتکار عمل در حمله به عمق خاک دشمن و تاسیسات حساس آنها را به دست دارند.