افشاگری یک عضو حماس: یهودیان دنبال بازگشت به مدینه هستند

یکی از اعضای ارشد حماس اعلام کرد طبق اطلاعات به دست آمده «یهودیان» در تلاش هستند تا بعد از آنکه در دوره صدر اسلام از نقاطی مثل مدینه اخراج شدند، دوباره به این مناطق بازگردند.
«احمد ابوحلیبه» از اعضای مجلس قانونگذاری فلسطین در غزه گفت، نشست اقتصادی مرتبط با طرح «معامله قرن» در بحرین در راستای ادغام رژیم «اسرائیل» در منطقه و تقویت به رسمیت شناختن این رژیم در کشور‌های عربی صورت می‌گیرد.
ابوحلیبه به وبگاه فلسطینی «دنیا الوطن» گفت: اطلاعات به دست آمده از داخل عربستان سعودی تاکید می‌کند برخی از یهودیان که ادعا می‌کنند از نسل "خیبر، بین قریظه و بنی قینقاع و غیره" هستند؛ وارد عربستان بویژه مدینه منوره شده‌اند تا به اماکنی بازگردند که حضرت محمد (ص) آنها را از همین اماکن اخراج کرده بود. آنها می‌خواهند بار دیگر در این مکان‌ها زندگی کنند و این اتفاق خطرناکی است.
این عضو حماس در ادامه افزود: «یهودیان» می‌خواهند خسارت‌هایی را در پی خروج از مدینه متحمل شده‌اند در کنفرانس بحرین جبران کنند.


یهودیان مدینه نه تنها به پیمان‌هایی که با پیامبر (ص) بسته بودند،‌ عمل نکردند بلکه مرتب مسلمانان و شخص حضرت رسول (ص) را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند و به همین دلیل از این شهر طرد شدند.
ابوحلیبه گفت: همچنین گفته می‌شود خط قطاری که کشورهای عربی منطقه را به اسرائیل متصل می‌کند، دوباره می‌خواهد فعال شود. این قطار در زمانی حاکمیت عثمانی کار می‌کرده است.
وی در پایان اعلام کرد: عربستان سعودی و امارات برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل "له‌له" می‌زنند تا آمریکا را راضی نگه دارند؛ این دو کشور نشست بحرین را دروازه آرزوها برای عادی‌سازی روابط می‌بینند. هیات اسرائیلی در این نشست، دیدارهایی با سران عرب حاضر خواهد داشت.
نشست اقتصادی بحرین به عنوان اولین گام در راستای اجرای طرح موسوم به «معامله قرن» قرار است طی روزهای 25 و 26 ژوئن (4 و 5 تیرماه) در منامه برگزار شود. معامله قرن طرح دولت فعلی آمریکا برای تمام کردن مسئله فلسطین به نفع رژیم صهیونیستی است که براساس آن نه قدس پایتخت فلسطین می‌شود نه میلیون‌ها آواره می‌توانند به فلسطین بازگردند.
سایر اخبار این روزنامه
دبیر ستاد تنظیم بازار: توزیع کوپنی کالا در دستور کار نیست افشاگری یک عضو حماس: یهودیان دنبال بازگشت به مدینه هستند تبلیغات غیراخلاقی در بیلبوردهای شهری بولتون: آمریکا خواستار خروج انگلیس از اتحادیه اروپا است ترامپ از نامزدی جانسون برای نخست وزیری انگلیس حمایت کرد یاوه گویی‌های الجبیر علیه ایران پس ازنشست سازمان همکاری اسلامی در مکه رئیس جمهور در دیدار وزیر خارجه تاجیکستان: مناسبات تهران-دوشنبه باید همسو با اشتراکات فرهنگی و تاریخی بیش از پیش گسترش یابد با حضور مردم قدرشناس ایران اسلامی و سخنرانی رهبر انقلاب سی امین سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی سه‌شنبه در حرم مطهر برگزار می‌شود میزان زکات فطره اعلام شد ‏مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه: 75 درصد تکنولوژی صنعت فولاد کشور بومی‌سازی شده است فقه امام خمینی، فقه زندگی (2) در آستانه سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مسقط برگزار شد: مراسم روز جهانی قدس و نشست وحدت امت اسلامی در اندیشه امام خمینی(ره) عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس مطرح کرد: ضرورت رسیدگی هرچه سریع‌تر دادستانی به موضوع انحصار بازار قطعه خودرو