وزیر اطلاعات : سرانجام ملت‏ها با اراده خود بر ظالمان پیروز می‌شوند

وزیر اطلاعات گفت: امروز به برکت راهپیمایی روز قدس، اسرائیل آرزوی شیطانی از نیل تا فرات را به فراموش سپرد.
به گزارش ایلنا، سید‏محمود علوی در سخنان پیش از خطبه نماز‏جمعه امروز ساری مصادف با آخرین هفته‏ ماه رمضان و روز قدس، اظهار کرد: امروز روزه‏داران دیار علویان مشت را در مقابل رژیمی گره کردند که به وجود آمدن این رژیم نامشروع و استمرار آن نامشروع‏تر است.
وی افزود: بر اساس توطئه انگلیس قرار بود اسرائیل غاصب در آمریکای لاتین به وجود آید اما بعد فلسطین را انتخاب کردند چون می‏خواستند بین کشورهای اسلامی آسیا و آفریقا فاصله بیندازند. وزیر اطلاعات گفت: پس از آن در روستای کفر قاسم این جنایت را تکرار کردند؛ مردم فلسطین را به رگبار بستند و جنایت‏ها را تکرار کردند، پس از اینکه مردم فلسطین از خانه خود آواره شده و در اردوگاه‏های آوارگان، استقرار یافتند باز هم دست از جنایت برنداشته و به آوارگان فلسطینی حمله کردند.
وی ادامه داد: این رژیم غاصب بی‏اعتنا به قطعنامه‏های سازمان ملل و شورای امنیت که اسرائیل را از شهرک‏سازی منع کرده بود، به شهرک‏سازی خود ادامه دادند و همه را به تمسخر گرفتند. حجت‏الاسلام علوی افزود: آنها امنیت دیگر کشورها را به هیچ گرفتند و تهدید کردند و به هیچ معاهده بین‏المللی درباره مرزهای سیاسی شناخته‏شده کشورها اعتنا نداشتند. وی افزود: به بیش از 70 قطعنامه سازمان ملل که علیه فلسطین صادر شده بود بی‏اعتنایی کردند؛ سازمان‏ها و دولت‏های مدعی حمایت از حقوق بشر باید سخت‏ترین برخورد را با رژیم غاصب می‏کردند اما آشکارا از این رژیم حمایت کردند. حجت‏الاسلام علوی ادامه داد: امروز ملت‏ها با الهام از انقلاب اسلامی، به فرهنگ مقاومت در برابر این ادعای پوچ غرب رسیدند و راه خود را از راه استکبار جدا کردند.


وی افزود: همچنین امروز ملت‏ها با الهام از انقلاب و با اراده خود، تاریخ را رقم می‏زنند، اراده‏ای که سرانجام آن پیروزی بر جبهه ظالمان خواهد بود.
وزیر اطلاعات تصریح کرد: مسجد‏الاقصی را به آتش کشیدند و به آتش کشیدن مسجد، به معنای تقابل با مسلمانان و اسلام است و اسلام به ما اجازه تماشای ظلم و حق‏کشی نمی‏دهد. این مسئول با یادآوری اینکه آن روز که امام راحل، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس اعلام کردند، خیلی‏ها این فرمان را به سخره گرفتند و تصور می‏کردند مگر با راهپیمایی می‏توان فلسطین را آزاد کرد، اما امام راحل بی‏حساب حرف نمی‏زدند.
نشاندن ننگ شکست بر پیشانی اسرائیل
حجت‏الاسلام علوی گفت: امروز شخصیت ملت فلسطین و لبنان بازسازی شده است و باور کردند اگر روی پای خود بایستند می‏توانند ننگ شکست را بر پیشانی اسرائیل بنشانند. وی تصریح کرد: امروز به برکت راهپیمایی روز قدس، آرزوی شیطانی از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی به فراموشی سپرده شده است و این رژیم هر دم احساس خطر نابودی می‏کند. وزیر اطلاعات گفت: هراز‏چندگاهی دم از صلح می‏زنند همانگونه که امروز دم از مذاکره می‏کنند؛ هر زمانی که احساس می‏کردند رژیم اشغالگر قدس شکست می‏خورد پرچم صلح را بالا می‏بردند و مذاکرات اسلو بازی‏های سیاسی رژیم اسرائیل بوده است.